Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Jolly
[quote="jolly64"]
Ik spaar de zegels van de glasbaars
Maar ik kom nooit aan het aantal zegels wat ik moet hebben :'(
Ze hebben alleen wat rodi en duck >:(
Ik ga voor energique :P
Krijg alleen zegels als ik een riem of wat vogelzaad koop :-[
Verder heb ik daar niets te zoeken
Zelfs de nylabone verkopen ze er niet >:(
Gr Jolanda
Zo komen mijn kaarten dus nooit vol ;D
[/quote]

jeetje doet tie dat nou nogsteeds :o :o, zegeltjes. tsssss
Ja hij is wel slim, op de grote zakken brokken krijg je ook nix zeker. ::) :-\

Ach ja, ben niet zo kapot van de persoon zelf( heb ee tijdje voor hem gewerkt, nou nooit meer >:()
Door Charlotte
Leuk om al die verhalen over DSZ te lezen ;D

Als ik naar de DSZ ga luister ik al niet meer naar de verkopers....
Hier in een DSZ hebben ze zelfs "syrische dwerghamster" ??? Die bestaan dus helemaal niet ;D
Door Red_Hunter
Hier nog iets positiefs over DSZ. Bij ons in Pijnacker is de DSZ versvlees gaan verkopen . Nu heb ik via mijn vriendin een pasje bij de groothandel dus scheelt een doos energique toch bijna 7,50 euro. Ik ben naar de DSZ gegaan en vertelt dat ik nu geen dozen meer hoefde te bestellen. (vond ik ook wel moeilijk want ze stonden toch altijd voor me klaar ook als ik te laat met bestellen was, deden ze van alles voor me om toch een doos voor me te bemachtigen, maat ja met een veelvraat als ik heb telt het geld toch zwaarder)
toen zei ze tegen mij dat ze het natuurlijk wel jammer vond maar dat ze toch wel blij met me was want door mij waren ze toch versvlees gaan verkopen en er werd elke dag gebruik van gemaakt door de klanten.
Dit vond ik wel heel positief.

Trudie
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door