Bedankt voor jullie goede raadslagen!!

(als ik jullie toch niet had))
Moderator: Lizzy
Dus nu geef ik Mozes geen Rydamil meer, :-/ :-/ ben echt een beetje bang gewordenMetacam misschien???![]()
![]()
, ga op zoek na een goed alternatief
![]()
Bedankt voor jullie goede raadslagen!!![]()
(als ik jullie toch niet had))
Er zijn ook homeopathische middelen voor artrose. Alleen is het dan wel belangrijk dat een hom. DA of therapeut meer informatie krijgt over jouw hond. Misschien dus geen gek idee om eens een bezoek af te leggen aan een homeopathisch of holistisch DA?
Groetjes, Lizzy
Hoi allebei,
Ook met metacam hebben sommige honden problemen, gelukkig heb ik het mijn honden kunnen geven op het moment, dat ze het nodig hadden, en dus geen problemen gehad!
Op langere termijn, kunnen ook bij metacam maag- en darmproblemen optreden!
Onze Dikkie heeft het op het laatst in een flinke dosis gekregen, maar alleen, omdat ik wist, dat er niets anders meer was voor hem. Het heeft zijn laatste weken alleen maar draagbaar gemaakt!
Er zijn homeopathische middelen om artroseproblemen bij honden te verbeteren, maar ik weet geen namen!
Hier zou Tannetje of Lizzy misschien op kunnen antwoorden!!
Paul, ik begrijp even jouw reactie niet!! :-/
acproh dynam ter ondersteuning bij chronische gewrichtsklachten. Ik weet niet of het werkt, maar kom er regelmatig een advertentie van tegen, Van jetty van der hulst. Het tel.nr voor de verkoopadressen 070-392 36 93.Dat is toch op basis van glucosamine (als ik het goed schrijf) er is daarvan ook een goedkopere uitvoering, ga ik ff uitzoeken...............
Dat is toch op basis van glucosamine (als ik het goed schrijf) er is daarvan ook een goedkopere uitvoering, ga ik ff uitzoeken...............Denk dat ALLE uitvoeringen goedkoper zijn Jeanne ;D
Ja, weet ik Paulus. Maar ik wil altijd alles precies weten he?
Denk dat ALLE uitvoeringen goedkoper zijn Jeanne ;D
Kijk eens bij de Etos: glucosamine en chondroitine