Moderator: Lizzy
Lizzy schreef: Houdt dat een ontsteking ergens in?Vermoedelijk wel ja, maar waar die dan ergens zit...
Binno schreef: Vermoedelijk wel ja, maar waar die dan ergens zit...Volgens mij duurt het iets langer, voordat het lichaam de werkzame stof van pillen opneemt. Anders kun je even overleg plegen met je DA?
Plasje opvangen is geluktburen zullen wel gelachen hebben maar soit.
Resultaten daarvan zijn waarschijnlijk morgenavond binnen.
Er is ook nog een afspraak voor vrijdag gemaakt om platen te laten nemen, wie weet komt daar nog wel iets uit wat meer duidelijkheid brengt.
Ondertussen gaat het nog steeds goed, nu ja goed, hij heeft wel vanmorgen zijn eten terug uitgebraakt, en dus ook alle pilletjes.
Hoop dat ze toch nog lang genoeg (kwartiertje) in zijn maag gezeten hebben en toch nog hun werking doen voor vandaag.
Ik moet wel onmiddellijk met de koortsremmer stoppen maar de AB wel blijven verder geven.
Lizzy schreef: Volgens mij duurt het iets langer, voordat het lichaam de werkzame stof van pillen opneemt. Anders kun je even overleg plegen met je DA?Ja, dat had ik dus al gedaan omdat ik er ook aan twijfelde, een kwartiertje is zo kort hé.