Lizzy schreef:
Laura, ik zat het boekje "Natural Immunity" van Pat McKay nog eens te lezen (ik had geen Internet dus dan ga je andere leuke dingen doen he
) en op alle fronten doen mij de klachten van Ziggy denken aan vaccinatie-schade. Zowel de darmproblemen als de allergieen als de huidproblemen. Die drie komen ook vaak met z'n drietjes voor, bij vaccinatie schade. Je zou daarvoor naar een klassiek homeopathisch DA kunnen gaan. Eentje die echt goed is, op gebied van homeopathie. En dan moet hij/zij (volgens de experts) dus zeker geen nosodes gebruiken maar vaccinatieschade middelen als Thuja (in hoge potenties), Nux Vomica, Sulphur, Sarsaparilla en Silicea.
Je bent dus lekker bezig geweest, lief dat je aan Ziggy hebt gedacht

Ziggy is bij mij alleen nog 1x geënt tegen rabiës (ze was 9 maanden toen ze bij mij kwam en nu is ze 3, dus ik heb haar gelukkig wel wat entingen bespaard) , maar eigenlijk is dat al te veel (zeker omdat het puur voor mijn vakantie was

)....
Ik heb deze week ook wat dingetjes gelezen over vaccinatie-schade (weliswaar op het net) en het zou mij idd ook niets verbazen als het er iets mee te maken heeft. Ik ga flink sparen en dan ga ik contact opnemen met een klassiek homeopathisch DA, kan jij mij een goede aanraden?
Is het vergezocht als ik denk dat voeding ook een grote invloed kan hebben gehad op Ziggy's gezondheid (aangezien haar moeder (en vader), oma, overgrootoma etc. alleen maar brokken te eten hebben gehad), ik denk vaak dat de invloed van voeding ook onderschat wordt, zelfs van generatie op generatie, dat is ook de reden dat als ik ooit een pup neem van een fokker dat het echt een vereiste is dat deze vers geeft en het liefst BARF.
Het niet zwemmen werkt wel, haar huid is iets minder klam en de blaasjes met pus zijn weg, het zijn nu korstjes.
Bedankt voor het meedenken allemaal!