Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Judith van Sam schreef: Off topic  8):

Hihi, dat klinkt heel lief: de volwassendosering van een een extra knuffel  :-* ;D Hoe meet je dat precies? :D
Whahahaha, mafkees ;D ;D ;D.

Ehhh, de helft.... ehhh.... Nou, dat is een flinke hug, maar dan halverwege afgeremd zodat het een "ons zeeuwe benne zuunig" knuffeltje wordt ;D
Lizzy schreef: Whahahaha, mafkees ;D ;D ;D.

Ehhh, de helft.... ehhh.... Nou, dat is een flinke hug, maar dan halverwege afgeremd zodat het een "ons zeeuwe benne zuunig" knuffeltje wordt ;D

Ja precies: bij zijn kop beginnen, maar halverwege zijn rug stoppen, anders bezeer ik zijn staart.

Anyway: Ik denk dat Arno je dankbaar is voor je antwoord  8)

Ik ga het aankijken en geef hem de helft van de volwassen dosering Arnica.

Ik moest trouwens wel lachen om je verhaal van de gebroken staart en moest meteen aan het volgende denken: toen Arno nog een klein Arnootje was, was hij aan het buitenspelen toen hij opeens huilend binnenkwam met zijn hand slap aan zijn pols hangend. Zijn moeder zei hem dat hij maar een grote jongen moest zijn en even op de bank moest gaan zitten, dan ging het vast vanzelf over. Toen zijn vader thuiskwam en de arme jongen zag zitten, zag hij meteen dat het niet goed zat. Hij heeft hem naar het ziekenhuis gebracht en inderdaad: gebroken pols!  ;D ;D ;D
Judith van Sam schreef: Off topic  8):

Hihi, dat klinkt heel lief: de volwassendosering van een een extra knuffel  :-* ;D Hoe meet je dat precies? :D
Dat dacht ik ook meteen  :D :D :D :D 

Sterkte met Beau Natasja !!!!        :-*
Beau is wel heel erg zielig hoor: zolang hij ligt, gaat het goed, maar als hij opstaat of wil gaan verliggen, gilt hij het uit van de pijn. De tranen springen echt in mijn ogen als ik naar hem kijk, zo zielig kijkt hij uit zijn oogjes  :'( (nou moet ik er wel bij zeggen dat het een echte vent is, en al snel piept  :-X :P)
*Natasja* schreef: Beau is wel heel erg zielig hoor: zolang hij ligt, gaat het goed, maar als hij opstaat of wil gaan verliggen, gilt hij het uit van de pijn. De tranen springen echt in mijn ogen als ik naar hem kijk, zo zielig kijkt hij uit zijn oogjes  :'( (nou moet ik er wel bij zeggen dat het een echte vent is, en al snel piept  :-X :P)
ik zou hem een half paracetamolletje geven
essie schreef: Natasja,

Ik heb nog honden pijnstillers in huis liggen, dus als je wat wilt hebben?
Oh, dat zou heel mooi zijn. We gaan morgenochtend naar Dirksland en zouden rond elf uur voorbij jullie komen. Ben je dan eventueel thuis? Anders kan ik het ook een ander tijdstip komen halen hoor. Zal ik je even bellen als het morgen nog nodig is? Wil je mij je mobiel nr. dan even PB-en, want ik heb het niet opgeslagen, zie ik.
essie schreef: Ik ben morgen gewoon thuis, zit in de salon tot 1230 uur.

Dus als je nodig hebt kan je gewoon langs komen.
En zo niet, ook goed.

Wij gaan pas in de middag weg.
Ok, dan zie je ons morgen wel of niet verschijnen  :)

Bedankt alvast!
jeetje Natas dat is vervelend voor Beau zeg.... de hond van mijn ex-huisgenote heeft het ook een keer gehad, het is inderdaad erg pijnlijk. Volgens mij hebben wij toen geen pijnstillers gegeven, wel zijn we naar de DA geweest die adviseerde om een paar dagen kalm aan te doen (niet teveel spelen) omdat een staart bij heel veel bewegingen en zeker bij zwemmen zeer intensief gebruikt wordt.

Knuffeltje voor Beau (doe maar 2x de volwassendosering, dat kan hij wel gebruiken :P)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door