Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door roefus
Breezer schreef: Zal je altijd zien. Tannetje heeft dinsdag de prednison opsturen. Gisteren nog niks binnen. Maar door de stakingen bij TNT dacht ik dat het vandaag binnen zou komen. Maar nee hoor, toen ik thuis kwam nog niks. Ben dus vanavond maar naar m'n eigen da gegaan, verhaal uitgelegd en kreeg keurig een doosje met prednison voor de hele maand mee. Gelijk de voorschreven dosis gegeven en ik moet zeggen. Het klinkt misschien heel gek, maar het voelt echt als een soort opluchting. En dan ben ik niet eens degene die jeuk heeft.
Ik kan het me goed voorstellen, hoor  ;)
Breezer schreef: Vannacht niet wakker geworden van gekrabbel. En vanmorgen zag het er niet zo rood meer uit. Helpt dat spul echt zo snel?
Het is behoorlijk heftig spul, dus volgens mij zou het best kunnen dat het al helpt, fijn toch ;) Ik hoop echt dat dit hem een beetje verlichting geeft  :)
Door Breezer
Nou de pillen slaan goed aan. Het dikke rode in z'n nek is nog wel dik maar niet meer rood en broeierig. Z'n wang is nu alleen rimpelig droog en schraal. En ook de plekken op z'n kont zijn schilferig en niet meer dik. Wat een wonderspul. Het is jammer dat het slecht voor de gezondheid is want het doet zoveel goed.
Breezer schreef: Nou de pillen slaan goed aan. Het dikke rode in z'n nek is nog wel dik maar niet meer rood en broeierig. Z'n wang is nu alleen rimpelig droog en schraal. En ook de plekken op z'n kont zijn schilferig en niet meer dik. Wat een wonderspul. Het is jammer dat het slecht voor de gezondheid is want het doet zoveel goed.
weet je, ik denk er anders over, het is slecht voor de gezondheid als je het voor iedere wiesewasje geef, als er een pobleem is (dus de gezondheid is niet helemaal op en top en prednison is geoorloofd) dan is het echt wel verantwoord en juist goed voor de gezondheid!!!  ;)
Hitam schreef: Het doet wel goed en is dus ook wel goed als noodoplossing. Maar het geneest niet, dat is het probleem.
Maar ik ben blij dat het werkt en hij eindelijk even bij kan komen.
ik ben het met jou eens, het is een doekje voor het bloeden, maar soms is het gewoon even nodig om iets eerst even flink aan te pakken om vervolgens de probleem op te lossen ;)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door