gember maar als het zo erg is zou ik eerst gewoon prma tour gebruiken, en dan opnieuw alle trainings rituele uit de kast halen, dan is de lichaamelijke misselijkheid in iedere geval onderdrukt en kan je mischien makkelijker aan de geestelijke werken. Een aantal dingen die volgens mij een invloed hebben.
1. uiteraard nervositeit (is wellicht ook door de misselijkheid gekomen)
2. diezel motoren, de geschud van een diezel motor schrijnt een groter kans op misselijkheid te geven
3. positie in de auto, voor in (of achterbank waar ze wel naar buiten kunnen kijken (voor naar buiten) schijnt te helepen
Mijn May-Be was gruwelijk auto ziek (diezel auto ook achter in) uiteindelijk ben ik na het gebruik van prima tour voor een aantal keren door advies van iemand met homeopatische opleiding overgestapt op nux vomica (ik weet de dosering niet meer en ook niet hoe lang ik het mocht gebruiken) maar ik weet niet genoeg er over om dat als alteratief te suggereren, mischien kan een homeopaat daar advies geven. Ik ben overgestapt omdat prima tour, hoewel effectief, de hond toch enigsinds sloom en "uitgeput" maakten, dus het was niet wenselijk om haar dat te geven en dan een uur of wat te gaan wandelen ergens, ik heb het dus alleen ingezet om te trainen. Tijdends de training hebben we echte korte afstanden gedaan na het auto wennen rituelen... rondje om de straat... zo hebben wij dat opgebouwd. In alle eerlijkheid heeft het zeker een maand of 4 geduurd (of dat nou overheen groeien was of dat het aanpak echt werkten, dat zal ik nooit weten) . STerkte ermee, ik hoop dat jullie ook iets vindt wat werkt