Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Nynke
hallo allemaal, het gaat goed met Jeppe  ::) hoewel ik hem niet heb zien poepen. Dat zegt niets, want de hondjes lopen los en soms ver vooruit en soms ver achteraan. Ik heb wel zijn buik gemasseerd en behoorlijk stevig ook en daar reageert hij totaal niet gevoelig op.

Ik ga dus nog niet naar de DA, hij heeft ook gewoon gegeten en we maken lange wandelingen, dus er is tijd genoeg voor hem. In elk geval gaat hij ook niet meer elke 20 meter zitten om het te proberen, duis ik ga ervan uit dat hij het kwijt is.
Door nelb
Hoi Nynke, niet kunnen poepen zou ook op een vergrote prostaat kunnen wijzen. Kijk bij de poep of het afgeplat is, als het dat is dan is het zeker prostaat. De prostaat drukt dan op de darm, in sommige gevallen kan de prostaat de darm zelfs dichtdrukken.
Dan even een bezoekje da.
(Ik praat uit ervaring: Jip heeft het nu 2x gehad.)
Door Nynke
Vanochtend heb ik hem echt zien poepen en dat was niet afgeplat Nel. Komt dat bij honden op jongere leeftijd ook voor? Jeppe is nog maar 4 jaar.
Door nelb
Het is eigenlijk een oude mannen kwaal.  Jip was 6 of 7 bij de eerste keer.
Ik weet niet of het ook bij jongere honden kan voorkomen.

Maar een gewaarschuwd mens...................
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door