Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Rakker heeft z'n eerste beetje kip op. Nu even wachten hoe of dit zich houdt. Hij heeft nog wel hele kleine beetjes poepveegjes (zitten dus in mijn hoeslaken, omdat meneer heerlijk tegen mij aan moest liggen in bed) :P Volgens de DA zou ik wel met probiotica kunnen beginnen. Hij heeft de AB niet via de maag-darmen gehad, maar via injecties, dus dat zou minder belastend moeten zijn voor de darmen. Maar de darmen zijn natuurlijk wel goed stuk :-X
ik verschoon met liefde mijn bed voor hem 8) Hij had vanochtend nog een klein beetje dunne poep met slijm en bloed. Ook zat zijn achterwerk vol poep, waarschijnlijk van iets ontlasting dat met windjes mee komt (hij ruft af en toe...... :-[). Straks weer naar de DA om de laatste AB spuit te halen. Ben benieuwd of hij dan nog poept. Hij heeft vanochtend 50gr kipfilet gehad, maar als het aan hem ligt vreet hij ineens 1 kg op. Hij staat maar bij de koelkast te kijken naar zijn gedroogde kipfilet en pensstaafjes die hij dus voorlopig niet krijgt :-X
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door