Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

ik werd net nog gebeld door de DA, zij is nog even wezen kijken bij Rakker (er is daar wel iemand aanwezig 's nachts met camera's bij het bed) en zij vond hem ook een stuk beter. Hij kwispelde weer iets en kon ook staan. Morgen moet hij waarschijnlijk nog de hele dag blijven en als het goed gaat mag hij 's avonds naar huis. Wel stelt zij voor om toch een kuur panacur voor om als de giardia bacterie er toch mocht zitten deze de kop in te drukken. Hij mocht ook al iets te eten hebben, ik heb aangegeven dat ik geen brok wil hebben. Zij stelde Duck eend voor, maar daar is Rakker een keer erg ziek van geweest, dus daar ben ik huiverig voor. Ik mocht wel gekookt vlees brengen en het vervolg niet meer rauw voeren. Ik heb aangegeven dat hij gewoon op rauw blijft staan. Hij heeft nu 1,5 jaar zo gegeten en dan zou het nu in ene daar door komen???? Nu laten we hem nog maar een dag vasten en krijgt hij gewoon eten als hij weer thuis is. Volgens haar had je nu wel meer kans op het ontwikkelen van een voedselallergie, omdat de darmwand beschadigd is en daardoor de kans daarop groter is????? Morgen ga ik eerst probiotica halen, zodat we daar gelijk mee kunnen beginnen als hij weer thuis is.

ik ben trouwens wel erg blij dat ik geen discussie hoef aan te gaan over mijn manier van voeren. Zij geeft haar mening, ik de mijne en dan is het klaar.

't valt alleen niet mee om in slaap te komen, ik ben doodmoe, lag er om 9.00 u al in maar slaap nu dus nog niet :-X
Laatst gewijzigd door Dian op ma 28 apr 2008, 23:09, 1 keer totaal gewijzigd.
AstridStraver schreef: Dat klinkt toch al wel een stuk beter zo Dian, ondeugend aan zijn infuus knagen, klinkt alsof de AB aan het aanslaan is.
Sterkte Dian vannacht, want het moet heel raar zijn om in je uppie thuis te zijn, maar met een beetje geluk kan je hem morgen naar huis halen.
ik ben wel vaker zonder Rakker hier geweest, maar ik zie nu constant dat zieke hoopje hond voor me :-[ :P :-\
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door