Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

net terug van ziekenbezoek. Ik heb 5 kwartier met Rakker op schoot gezeten. Hij is behoorlijk opgeknapt t.o.v. vanmorgen. Hij reageerde weer op geluiden, gromde zelfs tegen een hond die z'n kop om de hoek van de deur stak. Hij ging staan toen ik binnenkwam. Wel met moeite, maar hij stond. Eenmaal in de benen lukte het zelfs om met z'n voorpoten tegen de deur van z'n hok aan te springen. De ontlasting loopt er wel zo uit, zonder persen. De assistente had mij een handdoek gegeven voor op mijn benen en die zat behoorlijk vol. Ze willen eigenlijk nog ontlasting opvangen en opsturen voor verder onderzoek, maar ja, wring dat maar uit zo'n handdoek :-\ Na 5 kwartier zat hij gewoon te knikkebollen, toen heb k hem maar teruggezet in zijn hok, zij het met veel moeite van mijn kant. Hij stond toen ik wegging, ik hoorde hem met de kap tegen de deur van het hok en de assistente die even om de hoek keek zei dat hij toen nog stond, was toch wel een paar minuten. Ik ben wel deels opgelucht, maar zal pas echt vrij kunnen ademen als hij weer thuis is :-[
Gossie, wat een schrik!! Rakker zo erg ziek  :'(

Gelukkig knapt hij alweer een heel klein beetje op en reageerd hij alweer goed op jouw.

Nu maar een rustige nacht voor Rakkertje en de ab moet maar heel goed gaan werken.

Ik hoop dat je het een beetje volhoudt vannacht en dat je morgen meteen goede berichten krijgt over je lieveling. :-*

Hier wordt heel hard geduimt!!!

:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door