Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

ik heb net zelf even gebeld. Er zit nog geen verbetering in. Hij is opzich wel alert, volgt met z'n ogen wel veel, maar als je hem roept kan hij niet komen. Hij heeft ook nog niet geplast sinds gisteravond een uur of 10. Als dat niet opgang komt, gaan ze hem catheteriseren. Zijn blaas is wel gevuld, maar nog niet tot knappens toe. Hij laat nog wel iets diarree lopen, maar dat kan ook haast niet veel meer zijn. Gisteravond is ie al gigantisch aan de race geweest en nu vanmorgen ook. En hij heeft niet meer gegeten sinds gistermiddag en daarbij een groot deel van de laatste maaltijd uitgekotst. De bloedwaardes van lever en nieren waren goed, een echt onstekingsbeeld konden ze ook nog niet vinden, ze testen nu nog op parvo.

Bah, ik vind het maar niets zo :'( :'(
Dian schreef: De bloedwaardes van lever en nieren waren goed, een echt onstekingsbeeld konden ze ook nog niet vinden, ze testen nu nog op parvo.

Bah, ik vind het maar niets zo :'( :'(
Waarschijnlijk zullen ze dan ook wel op Corona testen denk ik?
Al zie je daar vaak wel koorts bij, maar ja, je weet maar nooit.....

Dat lever en nieren in orde zijn is in ieder geval een hele geruststelling!
Ik duim hard door voor Rakkertje!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door