Goof is nl het laatste jaar wel afgevallen, maar ach, hij was wat te dik, dus t kon wel en een klein jaartje geleden is zn maatje weggelopen, dacht dus ook dat t daar mee te maken had,
Goof was nl nog wel tierig, springt nog op de kast en over de schutting, speelt nog met de buurtkatten (hij mag sinds een week of 3 naar buiten) en glimt je nog tegemoet
maar toen ik vanavond uit mn werk kwam zag hij er gewoon niet lekker uit, ineens NOG meer vermagerd, terwijl ik juist het idee had dat hij lekker bij kwam sinds hij naar buiten mocht en heel rustig en stil met een kromme rug en had vandaag niets gegeten (oke, 2 hapjes tonijn, maar verder niets)
DA gebeld en kon gelijk komen
waarschijnlijk zijn zn nieren dus niet goed, hij is behoorlijk uitgedroogd dus 4 onderhuidse spuiten vocht (het uitdrogen is dus echt snel gegaan, want tot gisteren heb ik hem nog regelmatig zien drinken, alleen vandaag niets)
zn nieren zijn VEEL te groot
hij heeft nu het eea gehad, maar hoofdzakelijk vocht en morgen moet ik terug komen voor bloedprikken (kon nu helaas niet omdat er vanmiddag een paard voor een paar ton kapot heeft getrapt in de praktijk (paard is in de ontwikkelkamer van de rontgen terecht gekomen en geloof me, daar pas je amper met 2 a 3 personen in, kan me dus de ravage voorstellen) dus alle apparatuur stond nu volledig uit, morgen is in elkgeval de echo ed weer aangesloten en kunnen ze ook weer bloedwaardes bepalen (heb met 1 a 2 uur de uitslag als het erg slecht is, anders duurt het misschien iets langer)
zelf zag hij het erg somber in

heb net wel al met Marinus besloten dat als het slecht is we niet verder gaan dokteren en dat we Goofje dan gewoon in laten slapen