Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door cylke
Tja, je hele leven rondhossen,crossen,flybal,agility,zwemmen enz

En dan komt het 9de levensjaar, en ja, als ze dan lekker in superrace tempo achter Chel is aangehold, raakt ze amper uit de zetel 'savonds  :-\

Nu vraag'k mij af ofdat ik haar nog agility mag laten doen? En ofdat er geen middeltjes bestaan om haar heupen/rug iets losser te houden?
Door Femke
Kan ze slecht overeind komen? Zie je ook dat haar spiermassa minder wordt in de achterhand?

Er kunnen namelijk een hele boel dingen aan de hand zijn. Als haar spiermassa minder wordt dan zou je aan Spier Support moeten denken, maar als er onder in de rug iets niet goed zit dan schiet je met die spier support natuurlijk geen hol op.

Ik zou een afspraak maken bij (liefst) een osteopaat. Ik weet niet waar je woont? Er zijn osteopaten die bij je thuis kunnen komen als ze in de buurt zijn.

Wat voor middelen je zou kunnen geven is in elk geval afhankelijk van de oorzaak van dit probleem dus daar kan ik je nu niet in adviseren :-\ :-\ :-\

Barfplaats wordt gesponsord door