Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door anneke62
henneke schreef: ben weer thuis met een groggie Bo , hij moet nog even de narcose van zich afslapen .
de wond is gespoeld en gesopt en hij heeft onderhuids en bovenop hechtingen 10 dagen antibiotica en 5 dagen pijnstilling , de randen zijn weer opengekrabt en op een klein stukje na aan elkaar genaaid zo kan het evt pus er nog uit lopen . ben weer een hoop geld armer  :-\
Dat zal wel weer lekker in de papieren lopen ja!!! Geef 'm een knuffel van Herma en mij?
Door henneke
gisteravond is hij nog meegeweest naar buiten om een plas te doen maar hij was nog zo daas dat hij het niet kon bedenken om te plassen , ik had verwacht dat ik vanochtend kon dweilen maar nee hoor .
hij kan weer kwispelen en is weer op de wereld , heeft net een plas gedaan en ligt nu weer lekker op de bank te tukken , de pijnstillers zitten erin en zometeen ga ik het verband verwisselen .
gisteravond was hij trouwens zo koud echt erg , koude oren koude lippen net een diepvrieskippetje dus toen heeft hij lekker onder een dekentje bij ons op de bank gehangen .
Storm heeft erg zijn best gedaan met zo'n wubbakong om hem tot spel uit te dagen maar ja Bo reageerde nergens op die kop van Storm was goud waard  ;D
Door roefus
Goh...wat een gedoe zeg, met zo'n snee in zijn poot...
Ik hoop dat het nu allemaal goed geneest.
Knuffel voor Bo.  :-*
Door *Lia*
Het zit niet mee met de snee in zijn poot hè. Nu maar hopen dat het goed gaat genezen. Zijn altijd vervelende plekken,die zooltjes.Sterkte met de patient  :-*
Door henneke
Bo haat me zo ondertussen , hij wil een andere baas waarvan hij los mag lopen en in deze lekkere temperaturen gewoon het water in mag en waarvan hij mag rennen en dan ook nog eentje die niet zijn portie's voer mindert omdat ze spekrolletjes ziet verschijnen  >:( >:( , ach gos wat is het toch sneu als een hond zich rustig moet houden  :'(
de wond zit in ieder geval dicht nu dus ik hoop dat het zo blijft als de hechtingen eruit gaan maar leuk vinden we het niet Bo en ik  :-\
Door anneke62
henneke schreef: Bo haat me zo ondertussen , hij wil een andere baas waarvan hij los mag lopen en in deze lekkere temperaturen gewoon het water in mag en waarvan hij mag rennen en dan ook nog eentje die niet zijn portie's voer mindert omdat ze spekrolletjes ziet verschijnen  >:( >:( , ach gos wat is het toch sneu als een hond zich rustig moet houden  :'(
de wond zit in ieder geval dicht nu dus ik hoop dat het zo blijft als de hechtingen eruit gaan maar leuk vinden we het niet Bo en ik  :-\
ach gossie, jullie zijn allebei zielig............. :bigarmhug: :bigarmhug: Frustrerend hé meissie, nog even volhouden, dan is het leed weer geleden!
Door henneke
nou voor mij valt het nog wel mee hoor alleen vandaag voelde ik me wel een mormel toen ik voor Storm een balletje in het water gooide en Bo aan de riem moest toekijken , maar ja het is voor een goed doel en als de boel weer ok is mag hij een dag zwemmen als hij er zin in heeft dat beloof ik hem  :D
Door *Natasja*
Ja, het is echt zwaar balen als je hond niet mag doen wat hij zo graag doet. Sterkte allebei!  :-*

(hoelang moet hij nog rustig aan doen?)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door