Moderator: Lizzy
Lupa schreef: ik heb het mischin gemist, maar breezer hebje aan grasmijt gedacht?Ja dat kan het idd ook zijn, maar ik ben nu bezig met de druppels van puur natuur. En wil eerst kijken of dat helpt, mocht dit niet zo zijn dan gaan we weer andere dingen proberen.
ik ken een hond die de voeten helemaal kaal gelikt waren en er waren ook puistjes(bultje) aanweizig,deze hond heeft een kuur gehad met geloofik cortisoon(?) maar ze blijft likken, omdat het een gewonte was geworden, toen heb ik een tip gegeven om aan de polsen van de pootje tee trea olie op te smeren, binne 1 week was gestopt met likken.
dat was jaren geleden en nooit meer terug gekomen.
Breezer schreef: Nou ik ben donderdag weer bij de da geweest om het flesje van Puur Natuur op te halen.Kan je zeggen WAT er IN zit???
~~~~~~~~~~
Misschien wel een idee dan om die druppels te proberen, ze bouwen dan als het goed is binnen twee jaar een imuumsysteem er tegen op en hebben ze er nooit meer last van.
Breezer schreef: SamenstellingThanks Breezer!!
verdund en geschud extract van stuifmeel van: acacia, alsem, aster, beemdgras berk, beuk, bijvoet, brandnetel, chrysant, doddegras, dopheid, eik, els, engels raaigras, es, esdoorn, frans raaigras, ganzevoet, gerst, guldenroede, haver, hazelaar, kastanje, kropaar, liguster, linde, mais, margriet, meidoorn, iep, paardebloem, plataan, populier, reukgras, riet, rogge, struisgras, tarwe, vlier, vossestaart, weegbree, wilg, witbol, zuring en zwenkgras. Tevens verdund en geschud extract van meelmijt en huisstofmijt.
Alcoholgehalte 20%.