Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door senadance
Mozes wordt lanzaam beter.
Alleen hij loopt mank...maar waar???????

ik kan het niet defineren?
voor in ieder geval...maar welke kant is niet duidelijk.
De DA wil even afwachten met de penicilinekuur en dan naar deze problemen kijken.
Oke, deze week nog even afwachten maar volgende week zit ik weer bij haar.Hij is erg sloom...maar vanmorgen weer een jonge hond!1 helemaal zo gek als een deur.
Heel vreemd ik kan de vinger er niet precies opleggen.
:o :o :o :o
Kenne jullie deze verschijnselen?

wat zeker is...Hij snuffelt enorm enorm  ::) :o :o :ode laatste tijd, vreselijk over 20 meter kan meneer rustig een half uur doen, ik wordt er tureluurs van...hoe kan dit nou weer??
Door Femke
dat gesnuf zal ongetwijfeld met het voorjaar te maken hebben.... hier word ik er soms ook helemaal simpel van hoe lang Loebas bij 1 polletje staat te kwijlen  :-X :-X

En wat betreft de kreupelheid: misschien is het verstandig om een afspraak te maken bij een chiroprator, fysiotherapeut of osteopaat. Als je er niet goed achter kan komen welke kant het zit, dan kan het wel zijn dat het niet in zijn poot maar in z'n nek ofzo zit.

Veel beterschap met mozessie  :-* :-* :-* :-*
Door senadance
Femke schreef: dat gesnuf zal ongetwijfeld met het voorjaar te maken hebben.... hier word ik er soms ook helemaal simpel van hoe lang Loebas bij 1 polletje staat te kwijlen   :-X :-X

En wat betreft de kreupelheid: misschien is het verstandig om een afspraak te maken bij een chiroprator, fysiotherapeut of osteopaat. Als je er niet goed achter kan komen welke kant het zit, dan kan het wel zijn dat het niet in zijn poot maar in z'n nek ofzo zit.

Veel beterschap met mozessie  :-* :-* :-* :-*
:-* :-* :-*
Door Lizzy
senadance schreef: Mozes wordt lanzaam beter.
Alleen hij loopt mank...maar waar???????

ik kan het niet defineren?
voor in ieder geval...maar welke kant is niet duidelijk.
De DA wil even afwachten met de penicilinekuur en dan naar deze problemen kijken.
Oke, deze week nog even afwachten maar volgende week zit ik weer bij haar.Hij is erg sloom...maar vanmorgen weer een jonge hond!1 helemaal zo gek als een deur.
Heel vreemd ik kan de vinger er niet precies opleggen.
:o :o :o :o
Kenne jullie deze verschijnselen?

wat zeker is...Hij snuffelt enorm enorm  ::) :o :o :ode laatste tijd, vreselijk over 20 meter kan meneer rustig een half uur doen, ik wordt er tureluurs van...hoe kan dit nou weer??
Oeps, sorry Sena, helemaal gemist :-[

Ik sluit me helemaal bij Femke aan. Je zou zekerheidshalve weer een nieuw bloedonderzoekje kunnen laten doen ivm de sloomheid (als dat aan blijft houden) en verder denk ik zelf dat een chiropractor of osteopaat echt een goed idee is.
Door henneke
ik zit zo eens te denken maar kan het niet dat hij er gewoon last van heeft dat Claus er opeens niet is ?
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door