Speelgoedmuizen...
Vleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees, groenten (zowel rauw als klaargemaakt 8)) boterhammen met choco/kaas/margarine

Moderators: koekje, pearlsofpassion
cylke schreef: Elastiekjesyep, stiekkies moet ik hier ook zeer zorgvuldig opruimen, want Oliver wil ze anders opeten. Ik geloof niet dat ik wil weten wat een ramp het zou kunnen veroorzaken in zijn darmen.Die hij er daarna uitkotst
...
Speelgoedmuizen...
Vleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees, groenten (zowel rauw als klaargemaakt 8)) boterhammen met choco/kaas/margarine...
cylke schreef: Elastiekjes's een Rex zeker? die doen toch altijd wat gex? 8)Die hij er daarna uitkotst
...
Speelgoedmuizen...
Vleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees, groenten (zowel rauw als klaargemaakt 8)) boterhammen met choco/kaas/margarine...
flin schreef: 's een Rex zeker? die doen toch altijd wat gex? 8)Oooooooooooooow, ik weet wat mij te wachten staat rond kerst: opletten geblazen!!!![]()
![]()
hier 1 die een stuk kerstslinger verorbert had, en die er na (wat was't?) 6 weken pas weer uit kwam...(aan de voorkant...ieiekkk!)
flin schreef: 's een Rex zeker? die doen toch altijd wat gex? 8)<grinnik> bosliefje eet graag elastiekjes en dat stukje ballon vond ze ook niet te versmaden...plastic zakjes...mjammie! blaadje sla: nou? waarom niet?![]()
![]()
![]()
koekje schreef: gekke eetdingen van sien:oeps, da's niet heel handig.. ???
- kattenstenen
- tampons
- maandverband
- wattenstaafjes
- rubberen egelballetjes (met bijna einde sientje tot gevolg)
- brood, bij voorkeur frans stokbrood
- gekookte pasta en noedels
- haarpluizen die over de vloer waaien
- boterhamzakjes
- alle andere dingen van zacht rubber
- telefoonopladersnoer
- dracaena
- pakjes met papieren zakdoekjes
gekke eetdingen van ot:
- brokjes
- smuldier met pens
- ananasblad