[quote="Judith van Sam"]
Nee, ik vind niet dat het stinkt. Als je de afzuigkap aanzet, ruik je er niks van. Ik neem altijd vier pakken van de goedkoopste supermarktdiepvrieswitvis (dat is geloof ik pollack). Die blokjes laat ik ontdooien in een grote plastic bak. Als ze ontdooid zijn, zul je zien dat het eigenlijk allemaal samengeperste stukjes vis zijn, die je mooi uit elkaar kunt trekken. Dan neem je een grote hand vol en knijpt die met twee handen helemaal uit tot het meeste vocht verdwenen is. Vervolgens knip je reepjes (of blokjes, of welke vorm je er ook maar aan wilt geven

) en die leg je op een met bakpapier belegd bakblik/rooster. Vier van die pakken is ongeveer 2,5 bakblik vol. Ik doe ze altijd op 80 graden, en dan totdat ze door en door droog zijn. Daarna in een bakkie in de vriezer. Ze zijn er echt compleet wild van.
[/quote]
Dat is ook een leuk idee!!
Ga ik ook proberen, Maar nog even een vraagje, asl je die gedroogde stukken vis in de vriezer mikt gaat het dan niet weer vochtig worden en moet je het dan snel opmaken als het uit de vriezer komt? (jaja, allemaal vragen van een beginnend snackdroogster

)