[quote="Femke"]
ik vind het erg jammer dat ik geen lever kan drogen, omdat Paul echt over zijn nek gaat van de geur van lever (en ik dus in de oven droog). Volgens mij vinden ze dat bij mij namelijk waanzinnig!
Spiervlees snij ik ook wel eens in lange, dunne reepjes - als ik geen zin heb om hartstikke lang bezig te zijn met snijden - en die knip ik dan naderhand in stukjes met een schaar of snoeischaar.
[/quote]
Het is echt ongelooflijk, want ze moesten nooit lever, maar sinds ik biologische lever geef zijn ze er dol op, ook rauw

. Volgens mij zegt dat ook genoeg, ik denk echt dat er in de lever van bio-industrie te veel troep zit, waardoor ze het niet lusten, maar wat betreft die geur, ik ruik alleen wat als ik mijn neus in de oven steek, verder ruik je helemaal niets en ik heb toch wel een gevoelige neus. Ik heb de lever dit keer ook in reepjes gesneden, de oven heeft heel de nacht aangestaan, maar het is nog steeds niet goed droog, dus ik denk dat ik het dit keer weer te dik heb gesneden en mijn bakpapier is niet goed, want alles blijft er aan vastplakken, dus ik ga vanmiddag even andere kopen en dan weer een lading in de oven doen.