Catootje vind dat er niks aan de hand is. Er staat boven toch eten voor Luna? Dan kan ik best de trap op vind ze zelf.
Mevrouw laat het zich wel bevallen dat ze boven in de benche mag slapen, ik vind het iets te riskant met lompe Jasper om ze met zn allen in de bijkeuken te laten.
We hebben haar hangmat weggehaald zodat ze daar niet meer in kan springen. Op de bank komen lukt toch al niet.
Ze zijn ondertussen ook getrimd, het is wel erg Floortje is een dikke worst en ze staan nu gedrieën op rantsoen.
straks moet ik met Catootje naar de d.a. Ze krijgt een roesje en dan worden er foto's gemaakt met cotrastvloeistof. Ben benieuwd wat ze kunnen zien.
Vanmiddag mag ik gaan werken maar manlief is thuis dus kan hij haar vetroetelen.
He bah vind het helemaal niks dat ze een roesje krijgt, maar ik mag erbij blijven als ze gaat slapen en ben erbij als ze wakker wordt. Bij de foto's maken zijn doe ik maar niet, das niet goed voor ons kaboutertje.
Catootje is weer bij kennis en thuis. Zo op het eerste zicht was er niets bijzonders op de foto's gezien. ( het zijn geen contrast foto's geworden , omdat er nog geen gewone gemaakt waren) Ze gaan nog in het da team de fotos bekijken. Als het een hernia zou zijn dan is het een hele kleine. Zelf denken we nu dat het ook nog artrose of slijtage zou kunnen zijn. Ze reageerd namelijk maar bij 2 bewegingen van d'r nek, naar beneden en rechtsopzij, naar links draaien en omhoog kan goed. Dus we wachten het tel van de da af in de loop van de week. voorlopig gaat het goed en reageerd ze goed op de pijnstiller. Op zich is het nu goed nieuws en weten we verder nog niks.
Catootje heeft nergens last meer van. Ben gestopt met de pijnstiller en ze rent weer rond als een jonge teckel. Ze is weer helemaal zichzelf en heeft geen pijn meer.
Van de da hebben we nog niks over de foto's gehoord en ik denk zelf dat het een ontsteking of verrekking in d'r nek was.
Het is heerlijk om weer de oude Cato terug te hebben, lekker kroelen en stoute dingen doen.