Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door nova
Bindi krijgt nu 3 weken carnibest
De eerste voorzichtige verbeteringen worden zichtbaar :) :) :)
De korsten langs haar mondranden zijn weg  :D, en tussen haar voetkussens en de tenen ziet de huid een heel stuk rustiger. Lang niet meer zo vurig rood en droger. Bindi had een paar vaal-grijs-gele, en natte plekken  in die huidpooien. Ook daar zit nu een korst op  :D
Wil wel erbij vermelden, dat ik vorige week met haar naar een holistich DA ben geweest, de enige die Zuid-limburg rijk is.  Deels uit onzekerheid van mezelf, maar  ook omdat mijn honden over 2 weken in pension gaan en ik er niet gerust op was, om Bindi  met die problemen elders onder te brengen. Die druk werd voor mij voelbaar  :-\
Nu voelt dat een heel stuk beter, en voor dat ze weggaan, zal er  vast nog verbetering zijn.
Volgens de DA zat ik zeker op de goede weg  ;D ;D. het enige wat Bindi extra heeft gekregen is Mifloran.
En voorlopig wil hij haar een keer per week even terugzien.
Wat ben ik nu blij, dat ik de weg van vers ben ingeslagen  :D :D :D :D :D, .
Wordt vervolgd ;)

P.S.
Wat betreft het ontgiften hield hij als vuistregel aan, dat voor elk jaar, dat een hond brokken en medicijnen heeft gehad, een maand moet gerekend worden om te ontgiften.
Het is natuurlijk geen standaard patroon
Laatst gewijzigd door nova op di 15 apr 2008, 15:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Hitam
[quote="nova"]
P.S.
Wat betreft het ontgiften hield hij als vuistregel aan, dat voor elk jaar, dat een hond brokken en medicijnen heeft gehad, een maand moet gerekend worden om te ontgiften.
Het is natuurlijk geen standaard patroon

[/quote]
Dat is grappig. Ik heb Bobby ongeveer een jaar ontgiftigd voordat zijn oren helemaal jofel waren. En hij was 11 toen ik hem kreeg.
Door nova
[quote="Hitam"]
Dat is grappig. Ik heb Bobby ongeveer een jaar ontgiftigd voordat zijn oren helemaal jofel waren. En hij was 11 toen ik hem kreeg.
[/q

Voor Bindi zou het ook kunnen opgaan, Bindi wordt vrijdag 1 jaar
Laatst gewijzigd door nova op di 15 apr 2008, 19:37, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door