Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Voor degenen met hondjes met lange haren, dremelen kan dan ook hoor. Mijn hondjes hebben allemaal lang haar aan de poten. Daarom heb ik een dremel op batterijen, met één met snoer (die van manlief) ging het fout doordat ik te veel problemen had met het snoere. Dan neem ik de poten laag vast, doe het haar naar boven, zodat ik vrije voetjes heb en dan dremelen. De enige die ik niet dremel zijn de nagels aan de wolfsklauwtjes, daar knip ik elke keer gewoon een puntje vanaf.
gr.
Nicolette
en als je een hond hebt die echt panisch is voor nagels knippen dan kruipt hij op een gegeven moment al weg als je met het dremel-koffertje aan komt lopen  8) 8) 8)

Gelukkig gaat Sunday nu iedere 3 maanden naar de trimster en zij knipt zijn nagels, hij kan dan geen kant op en zij is er ook gewoon handiger in dan ik.
geweldige filmpje, ik zou het wel nog een keer willen proberen, maar dan mischien met een dremel die iets minder power heb dan de mijne, ik ga toch eens kijken, mijn dremel is gewoon een power tool die ik niet kan instellen, het is fol uit of niet :-\ na mijn debacle met Bess durf ik het dus niet meer, maar gezien deze filmpje moet ik het toch maar nog een keer proberen ;)
conleeuw schreef: geweldige filmpje, ik zou het wel nog een keer willen proberen, maar dan mischien met een dremel die iets minder power heb dan de mijne, ik ga toch eens kijken, mijn dremel is gewoon een power tool die ik niet kan instellen, het is fol uit of niet :-\ na mijn debacle met Bess durf ik het dus niet meer, maar gezien deze filmpje moet ik het toch maar nog een keer proberen ;)
Ik heb ook een dremel, die kan ik wel voor je meebrengen, kan je hem uitproberen.

In een perfecte wereld kan ik Jonas zijn nagels ook zo dremelen en blijft hij rustig liggen *zucht*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door