Moderator: Lizzy
pike schreef: Nagels knippen vind ik altijd erg eng, ik ben altijd bang dat ik te ver knip. Mijn vorige hond liet ik dan ook altijd knippen door de trimster of de da, want zelf durfde ik het niet. Vijlen lijkt me veel veiliger.Ik vind het ook eng, en heb ook wel eens te ver geknipt
Claudia N schreef: Dat filmpje zou super zijn maar ik woon in Delfgauw dus ik kan ook een keertje voorbij rijden als dat uitkomt,Oeps! Deze had ik niet gezien. Ik weet trouwens niet of je een reu of teef hebt? Brutus vindt andere reuen in huis geen goed plan... In dat geval ben ik bang dat we met een verlengsnoertje in de tuin moeten. Of kijk anders of je er met behulp van het artikel en filmpje uit komt.
zien en doen is toch makkelijker![]()
Laura2004 schreef: Ik kan het niet bekijken...Hmm, computer loopt vast? wat bedoel je precies Laura? loopt de film niet in je brouwser? gebruik je XP? ik heb het alleen getest met Windows Vista, nog niet met andere operating-systemen, om nog maar niet te spreken over je internetverbinding, een breedband verbinding is wel noodzakelijk om dit soort filmpjes een beetje behoorlijk te kunnen zien!![]()
Mijn computer loopt vast als ik de link open...
pike schreef: Wou het net opgeven omdat het schermpje bleef zwart toen verscheen ineens het filmpje. Het is mooi duidelijk hoe je het doet, het ziet er ook gemakkelijk uit (bij zo'n braverik tenminsteOver het wennen gesproken.... Brutus is, denk ik, een super makkelijke jongen. Als ik vind dat iets moet gebeuren: laat hij het altijd toe. Direct. Zonder morren, zonder problemen. Je ziet hem echt denken "nou, als jij denkt dat het nodig is, dan moet het maar". Schatje is het. Linga vindt het allemaal erg spannend. En niet zo leuk. Maar, Leo gaat ernaast zitten met een bak vol lekkere snoepjes (gedroogd vlees en orgaanvlees) en dan lukt het mij prima om alle vier de pootjes te doen. Gewoon de dremel niet te hard zetten en zachtjes starten. Ik heb zelf het idee dat het een beetje kietelt. Het doet geen pijn en ze krijgen vrij snel meer vertrouwen. Tenzij je een hond hebt die dit soort geluiden en dingen echt super eng vindt natuurlijk...) en het gaat snel dat is ook prettig. Het wennen aan is waarschijnlijk het moeilijkste onderdeel. Bedankt!