Moderator: Lizzy
Lizzy schreef: Krijg Sofi direct al allopurinul? Want volgens mij maakt dat de urine ook iets alkalisch dus dat zou op dit moment, met een wat hoge pH waarde, misschien niet zo handig zijn? Solidago is perfect om te geven. Ik heb trouwens nog een vol flesje staan dus die gaat jouw kant op.Ze krijgt nog geen allopurinol, Frank had het niet op voorraad, ze gebruiken het bijna nooit. Hij heeft vanochtend met een klant van hem gebeld die het voor zijn hond gebruikt en nog wel voldoende heeft, daar kan hij vanavond over beschikken. Toch wel heerlijk om een DA te hebben die er meteen bovenop zit en meedenkt, zeker als ik de verhalen over sommige anderen lees die bij de vage symptomen niet op LM willen testen.
Nitus schreef:Incontinentiematjes, die in verpleeghuizen gebruikt worden, is misschien een idee voor in de bench?Goed idee, maar ze verscheurt haar bed als ze vind dat ze te lang alleen gelaten is en ik wil niet dat ze die troep naar binnen krijgt....
AstridStraver schreef: Goed idee, maar ze verscheurt haar bed als ze vind dat ze te lang alleen gelaten is en ik wil niet dat ze die troep naar binnen krijgt....Nee, dan is dat geen goed plan. Ik heb in de tijd dat Gitte lekte onderlakens van de HEMA gebruikt, waren speciaal voor dit soort zaken. Ben alleen de naam even kwijt, iets met waterdicht oid?. Van 1 onderlaken kon ik 2 dekjes maken, die ik over haar vetbed legde.
Nitus schreef: Nee, dan is dat geen goed plan. Ik heb in de tijd dat Gitte lekte onderlakens van de HEMA gebruikt, waren speciaal voor dit soort zaken. Ben alleen de naam even kwijt, iets met waterdicht oid?. Van 1 onderlaken kon ik 2 dekjes maken, die ik over haar vetbed legde.Ja die ken ik, die hebben ze bij Ikea ook, maar daar zit weer rubber aan en ik heb liever geen kunststof.