Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door danou2004
Boomer had een kaal plekje op zn achterpootje en op het eerste gezicht bleek het niks erg te zijn.
De afgelopen week is hij eraan begonnen te knagen en het begon groter en dikker te worden en van grijs ging het naar rood alsof het ontstoken was.
De da heeft hem een ab kuur gegeven waardoor het wat is afgezakt maar nog niet weg was.
Vandaag heeft de da het helemaal weggehaald en het opgestuurd om te kijken of het goed of kwaadaardig is en daar krijg ik deze week hopenlijk nog uitslag van.
Maar iets wat begonnen is als een klein plekje en ineens een dikke rode bult is, waar denken jullie dan aan?ben gewoon bang dat hij misschien wel ziek is. hebben jullie een idee?
Door Nitus
Kan er ook geen sprake zijn van een splinter oid? Of dat hij zich heeft gestoten? :-\
Bij bulten denk ik niet altijd meteen aan het ergste, ligt er ook een beetje aan op wat voor plek het zit. Maar ik begrijp dat jij je erge zorgen maakt, dus hoop ik dat de Da snel met een uitslag komt.
Sterkte met wachten :-*
Door mutsie
Nou ik zit net te zoeken of kale plekjes(in de bibliotheek dan).

Mijn hond heeft opeens ook zoiets.

eerst een bobbel, dan wordt het plekje helemaal kaal en schilferig en
er is duidelijk haar verlies.

maar dit plekje wordt niet rood.

heeft hij er ook last van als je het een beetje probeert te bewegen?
of is het niet echt een opgezette bobbel.

karin
Door danou2004
het is een bobbel die je wel kunt (kon) bewegen maar de da vertrouwde het niet en heeft het opgestuurd.
Ik hoop morgen te horen wat het is en anders moet ik waarschijnlijk wachten tot na de paasdagen.
Met boomer gaat het nu best goed hij hinkt wat maar das ook logisch als je een wond aan je pootje hebt.
Morgen voor controle en dan zie ik de wond ook voor het eerst.
Nu maar hopen dat ik overeind blijf staan  ::)
ik laat het weten!!
Door Eef+Stippels
Ik duim voor een goede uitslag. ik hoop dat je niet tot na de paasdagen hoeft te wachten.

Kan ook een splinter of iets zijn, had yindra ook en zij kreeg hierdoor ook een bult.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door