Ik heb nu bijna 2 weken een menu bijgehouden, dat zal ik zondag hier posten, zodat ik kan horen of ik op de goede manier bezig ben.
Maar ik vraag me ook af of het, vooral in het begin, zinvol is om eens een bloedonderzoek te laten doen, om te controleren of hij geen tekorten heeft.
Ik begon hier eigenlijk aan te denken toen het mij een tijdje terug opviel dat Tommie soms als een oud bejaard hondje achter mij aan loopt te sjokken als we in het bos wandelen (hij loopt dan los). Tommie is nu anderhalf, dus zou toch eigenlijk nog als een dolle jonge hond rond moeten sjeezen en zich uitleven ???
We gaan wel zeker 3 tot 4 keer per week naar het bos, dus het is wel gewoon voor hem , maar toch.
Meestal rent hij wel als een gek rond en speelt met andere honden. Maar soms loopt hij ook echt achter mij aan te sjokken als een of ander bejaard oud hondje.....

Ik twijfel heel erg of dit nu wel of niet normaal is, daarom dus ook mijn gedachte of het misschien nuttig zou zijn in het begin van het zelf samenstellen, met regelmaat even het bloed te laten controleren?