lekker menu, en ik vind het ook niet erg duur.
mag ik vragen waar je bestelt?
Moderators: koekje, pearlsofpassion
koekje schreef: lekker menu, en ik vind het ook niet erg duur.bestel bij de Kiezebrink
mag ik vragen waar je bestelt?
flin schreef: super menu zo zeg!De kiezebrink is in vergelijking met andere nog steeds de goedkoopste maar ieder jaar gooien ze de prijs behoorlijk omhoog.
mag 'k vragen wat je zo ongeveer aan euri's kwijt bent als je 't naar kiloprijs zou omrekenen?
(dit uit nieuwschierigheid, en om een grof vergelijk te maken met onze supermarkt/markt-barfers...)
flin schreef: 'k snap dat 't meeste naar de slangenjongens/meisjes gaat, (en de roofvogels?)t is maar wat je veel vind....vind de gezondheid van de beestjes hier belangrijker en denk/ben van mening dat het beste voor ze is t voeren van prooidieren ipv het nabootsen van prooidieren (als ik de kans heb krijgen de honden ook zo veel mogelijk prooien, bv binnenkort weer jonge geite bokjes...alleen grotere prooien is wat moeilijker aan te komen....)
en 't allemaal ziektevrij behoort te zijn,....
maar dan nog...aargh, 'k vind 't veul geld...
dank voor 't omrekenen Robin!
koekje schreef: de kwartels zijn bij kiezebrink wel een stuk goedkoper dan bij herby en prooidier.nl.Ik dacht dat jij je katten ook gerbils ed gaf, maar die zie ik in het assortiment van prooidier niet staan. Haal je die bij de Kiezebrink, of ergens anders?
http://www.prooidier.nl/assortiment
Mieuw schreef: Ik dacht dat jij je katten ook gerbils ed gaf, maar die zie ik in het assortiment van prooidier niet staan. Haal je die bij de Kiezebrink, of ergens anders?ik geef ze in elkgeval wel, maar ze staan niet in het standaard assortiment van de kiezebrink, moet je apart om vragen...
Mieuw schreef: Ik dacht dat jij je katten ook gerbils ed gaf, maar die zie ik in het assortiment van prooidier niet staan. Haal je die bij de Kiezebrink, of ergens anders?bij overig staan de woestijnratten.