Wat naar allemaal! En dan ook nog dat wachten, totdat het zover is en daarna weer op de uitslag!!
Sterkte jullie en knuffels voor je Kanjers en speciaal voor Brutus!!

Moderator: Lizzy
Ben ik de enige dan die denkt......poehee gelukkig dat valt alles mee,het is niet met weefselvergroeid dus de kans dat het zo in 1 keer te verwijderen is ,is 90%.
Oke opereren is nooit leuk maar het had zoveel slechter kunnen zijn.
Lizzy ,Kop op meid het nieuws had 10 x erger kunnen zijn,als je een arm nodig hebt om in te knijpen als je lieverd onder het mes is ,ik heb er twee ;)
Hoi lieve mensen, bedankt allemaal voor jullie steun! Misschien dat ik de komende dagen eens wat armen nodig heb om in te knijpenwij gaan allemaal heel erg aan brutus denken en sturen positieve energie jullie kant op :D. Ik ben een muts.. Ik vind de narcose naar (ben altijd bang dat ze "erin" blijven) en natuurlijk zenuwachtig voor de uitkomst van het verwijderde bobbeltje, maar ook de foto's van zijn rug en heupen.... Maar goed, het moet, we hebben geen keus, dus... afwachten maar!
Groetjes, Lizzy en nogmaals bedankt!
Hoi lieve mensen, bedankt allemaal voor jullie steun! Misschien dat ik de komende dagen eens wat armen nodig heb om in te knijpenheyyyyyyyyyyyy we sturen allemaal positieve stralen door :-*bij sylvia haar hondje heeft het ook geholpen. Ik ben een muts.. Ik vind de narcose naar (ben altijd bang dat ze "erin" blijven) en natuurlijk zenuwachtig voor de uitkomst van het verwijderde bobbeltje, maar ook de foto's van zijn rug en heupen.... Maar goed, het moet, we hebben geen keus, dus... afwachten maar!
Groetjes, Lizzy en nogmaals bedankt!
???
heyyyyyyyyyyyy we sturen allemaal positieve stralen door :-*bij sylvia haar hondje heeft het ook geholpen
???de dekking was toch gelukt ?
de dekking was toch gelukt ?nee er is geen eens een dekking geweest ze wilde deze man niet......echt niet met gruwelijke hekel eraan niet ,dus niet zo'n goed voorbeeld,hoewel dat zen voor mij een grapje was bedoel ik ik die positieve gedachten voor brutus heel serieus Lizzy dus die gaan aankomen.
whaaaaaaa jij krijgt een drukke tijd :D eenn puppy
en binnen twe manden een nestje :D