Tjee Lizzy, wat rot nou, en juist voor jou,je dacht met barfen zo goed bezig te zijn, en dan krijg je toch nog zoiets.Hoi Nelly, ja, dat is wel zo, maar aan de andere kant: stel ik had niet gebarft. Misschien had hij dan nu al echt problemen gehad terwijl hij nu alleen pijn heeft na drie uur durende strandwandelingen! Je weet het maar nooitMocht brutus idd spondylose hebben kan ik je uit eigen ervaring maar één ding adviseren: wees héél voorzichtig met welke pijnstiller dan ook en probeer zo gauw mogelijk een homeopaat te vinden die Brutus kan helpen met zijn probleem. En hou Bruutje zo mager mogelijk! Ieder gram overgewicht is een extra belasting voor zijn rug! En verder, hij kan er oud mee worden hoor!
Al zal je er in het vervolg rekening mee moeten houden
Wat de uitslag ook mag zijn, heel veel sterkte ermee!
Nelly, Ashley en Angel.

Pijnstillers gaan we voorlopig dus zeker niet aan beginnen maar homeopathie wel (afhankelijk van de problemen). En nou ook maar hopen dat die bobbel goedaardig is...
Brutus is overigens behoorlijk dun. Soms tegen het magere aan. Mijn dierenarts heeft een keer of 6 gezegd "Hij is wel erg mooi. Mooi op gewicht enzo". Dus daar hoef ik me gelukkig geen zorgen om te maken! Het is idd belangrijk dat hij nooit dik wordt he...
Oh, was trouwens ook nog grappig. De DA zei "als hij onder narcose ligt, kan ik misschien zijn gebit doen". Dus ik zei "is het vuil dan?" (Ik weet ook wel dat dat niet zo is). Hij keek en kon alleen maar zeggen "Zoooo, DAT houden jullie erg goed bij zeg". Ik heb maar niet gezegd "Makkie met dat barfen" want dat vind hij maar nix.
Groetjes, Lizzy