Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door shitatara
Nitus schreef: Misschien zeg ik iets geks, maar kan het niet zo zijn dat jij misschien wilt dat je teefje meer eet, dan dat ze nu misschien nodig heeft? :-\
Hallo,
Nou ze eet 100 gram per dag..dus..veels te weinig.. Dus het ligt niet aan mij...Het is een duitse herder en die heeft 600 gram nodig per dag en dan heb ik het nog niet eens over een zogende teef....
Door shitatara
Hallo,
Vandaag met haar (weer) naar de da geweest..dit x een andere...hij zegt dat ze haar baarmoeder ontstoken heeft...heeft hier antibiotica voor gegeven... duim voor ons dat dit helpt... Tara is trouwens een duitse herder met normaal een hele goede eetlust..
Allemaal bedankt voor het meedenken!! En ik hou jullie op de hoogte...
Door Laura2004
Een beetje off-topic hoor, maar ik vroeg me af of de pups gewoon melk mogen drinken bij hun moeder als deze medicijnen krijgt, zoals antibiotica. Ik meen mij nl te herinneren dat dit bij mensen niet altijd mag als ze bepaalde medicijnen slikken.
Door Dami
Laura2004 schreef: Een beetje off-topic hoor, maar ik vroeg me af of de pups gewoon melk mogen drinken bij hun moeder als deze medicijnen krijgt, zoals antibiotica. Ik meen mij nl te herinneren dat dit bij mensen niet altijd mag als ze bepaalde medicijnen slikken.
Tara krijgt nu ook amoxoral ivm keizersnede en de pup mag ook bij haar drinken. Ik geloof dat het niet bij alle AB mag hoor.
Door mable
Citaat:
---------
Vandaag met haar (weer) naar de da geweest..dit x een andere...hij zegt dat ze haar baarmoeder ontstoken heeft...heeft hier antibiotica voor gegeven... duim voor ons dat dit helpt... Tara is trouwens een duitse herder met normaal een hele goede eetlust..
----------

De DA constateert baarmoeder-ontsteking zou het dan kunnen zijn dat er misschien nog wat nageboorte is achtergebleven, zou ik wel even naar vragen. Heb je piton gespoten na de geboorte ?
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door