Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door Huskymeisje
[quote="Jet en Babs"]

Ik ga ook kijken of ze geit e.d. weer lekker vind.

Wij krijgen trouwens bij het volgende nest, dus over een paar maanden nog een Fauvje!   :D
[/quote]

ooh leuk zeg :)
Door Boefies
Ik heb een groentemix gemaakt van wortel, andijvie, snijbonen en witlof. Ze vindt het jammie :P.

Alleen ik heb het in de blender gedaan, dus het is heel fijn gemalen en niet gepureerd. Maakt dat nog uit?  :-\
Door 202Spots
[quote="Jet en Babs"]
Ik heb een groentemix gemaakt van wortel, andijvie, snijbonen en witlof. Ze vindt het jammie :P.

Alleen ik heb het in de blender gedaan, dus het is heel fijn gemalen en niet gepureerd. Maakt dat nog uit?  :-\
[/quote]

Waneer het heel fijn gemalen is dan zal het waarschijnlijk wel goed zijn...anders de volgende keer gewoon effies langer laten draaien. ;)
Net zoiets als appelmoes is goed.
Door Boefies
Voor de zekerheid heb ik het weer uit de vriezer gehaald. Het was nog niet bevroren dus heb ik het nog even gepureerd met de staafmixer.

Bedankt allemaal voor de adviezen!
Door matthea
In mijn groente mix zit wortel ,knolselderij ,pakskoi ,komkommer ,witlof ,witte kool ,knoflook ,paardebloem ,tuinkers , ontkiemde zonnebloempitten en tauge.
Dat mag er toch allemaal in?
En dan heb ik ongeveer 60% aan wortel en knolselderij
Door Edelgrijsje
[quote="matthea"]
In mijn groente mix zit wortel ,knolselderij ,pakskoi ,komkommer ,witlof ,witte kool ,knoflook ,paardebloem ,tuinkers , ontkiemde zonnebloempitten en tauge.
Dat mag er toch allemaal in?
En dan heb ik ongeveer 60% aan wortel en knolselderij
[/quote]

Volgens mij wel hoor. Zelf zou ik geen heel groot percentage van 1 soort erin doen, maar het ligt ook aan wat er in huis is. Met knoflook moet je geloof ik een beetje uitkijken, ik doe er niet veel in, 2 teentjes voor 4 honden in de 2 dagen ongeveer.
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door