Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Hitam
Hee Lizzy, als het echt een klemzittende zenuw is, weet Dorit Aharon er wel raad mee. Kun je met twee honden naar haar toe.
Door Lizzy
Hallo Oebaya en Hitam, ik ben het met jullie eens dat dit een gek probleem is en dat dit eigenlijk onderzocht moet worden.... Maar ik weet niet zo goed hoe ik nu verder moet. Ze heeft momenteel nergens last van (gisteren ook niet). Ik kan moeilijk aankomen bij de DA of fysio met de mededeling: "Mijn hond mankeert nu niks, maar er was iets mis met een klemzittende zenuw en kunt u helpen?". Of zie ik dat verkeerd? Is het toch een goed idee om naar Dorit te gaan? (kan ik inderdaad met twee honden!).
Groetjes, Lizzy
Door Hitam
Je kunt het even afwachten. Maar als je toch gaat zou ik Dorit naar haar laten kijken. Veel honden hebben last van wervels die niet helemaal goed zitten, en kwaad kan het niet.
Vraag anders aan Dorit of zij het zinvol vind.
Door Lizzy
Hoi Tannetje, OK, ik vind het een goed plan! Het zou best kunnen dat er iets niet goed zit bij Pinkel want ze heeft al 1 keer eerder pijn gehad op een (voor ons) ondefinieerbare plek. Mogelijk was dit ook haar rug.... Ik ga Dorit wel bellen om te vragen hoe we nu verder moeten! Dank je!
Groetjes, Lizzy
Door ine
Even off topic, als dat mag?
Ik ken iemand met een labradorteefje, deze heeft een nekhernia, die steeds opspeelt! Het hondje is pas 4 jaar oud, zou deze Dorit hier ook soelaas kunnen bieden?
Zo ja, waar vind ik haar adres en telefoonnummer?
De da, die haar onder behandeling heeft, sprak over opereren (kosten(€1000.- minimaal), maar kon daarbij geen garanties geven!
Door ine
Dank je Lizzy!!
En héél veel sterkte met Pinkel, ik hoop, dat het niet weer terugkomt!!! Het lijkt me verschrikkelijk, zo'n schreeuwende hond!! Wat moet je je dan machteloos voelen!
Door Lizzy
Hoi Ine, dank je. Ja, het was inderdaad verschrikkelijk... Vooral omdat ze zo vreselijk in paniek raakte... Ik vrees dat haar verleden haar en ons zal blijven achtervolgen....
Groetjes, Lizzy
Door ducktails
Hoi Lizzy,
Vervelend, je schrikt behoorlijk , he!!
Wij hebben het met Duck gehad, hij was toen een jaar oud.
Janken vreselijk!!
Er zijn toen foto s gemaakt, want de DA dacht aan HD.
Gelukkig waren de fotos goed en Duck heeft het later nooit meer gehad.
Hij is nu bijna 7.
succes!!
Ria
Door Lizzy
Tja, het is alsof er niks aan de hand is geweest met Pinkel... (gelukkig maar natuurlijk!). Schiet mij maar lek!
Groetjes, Lizzy
Door Paul_Barte
Tja, het is alsof er niks aan de hand is geweest met Pinkel... (gelukkig maar natuurlijk!). Schiet mij maar lek!
Groetjes, Lizzy
Afbeelding
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door