Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door conleeuw
oh bah, ik heb nu pas de hele topic doorgelezen, wat een verdriet, heel veel sterkte, en wat mij betreft een dapper besluit om niet té lang te wachten.
Dit zou zomaar de verhaal kunnen zijn van de Toller pup van een vriendin van mij, na veel lijden en gebrek aan diagnose is hij zelf gestorven in de praktijk van de dierenarts, hij kon niet meer, hadden ze geweten wat er aan de hand was, hadden ze niet zo lang behandeld!! :'(
nogmaals, sterkte :-*
Door chery
Ik probeer veel te weten te komen, wat GME nu precies is. Nu heb ik een engels stuk erover gevonden, maar kan slecht engels lezen.
Wie zal dat voor mij kunnen vertalen?
Misschien wordt de acceptatie dan wat beter voor mij dat het niet anders kon........
Door conleeuw
beau en senna schreef: Ik probeer veel te weten te komen, wat GME nu precies is. Nu heb ik een engels stuk erover gevonden, maar kan slecht engels lezen.
Wie zal dat voor mij kunnen vertalen?
Misschien wordt de acceptatie dan wat beter voor mij dat het niet anders kon........
stuur maar op, ik doe wel ;)
Door Mevroi Kruim
Ach joh  :'(
Wat een intens verdrietig bericht! Het is allemaal zo snel gegaan ook, volgens mij loop je nog te tollen.
Ik vind het heel erg moedig dat je op dit moment voor haar welzijn kiest.
Heel veel sterkte.
Door macgirlie
Oh wat onzettend triest is dit..... 't is allemaal zo snel gegaan. Maar Senna zal je dankbaar zijn dat een verder lijden haar bespaard is gebleven. Heel veel sterkte met dit grote verlies.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door