Ik heb vandaag voor het eerst en met veel belangstelling dit topic gelezen. Wat herken ik veel in dit verhaal!!! Roxy heeft bijna het zelfde gehad. Bij haar begon het met een dikke teen aan haar rv pootje. AB gehad teen werd dunner, maar zodra de AB op was begon het drama van voor af aan.

rontgenfoto gemaakt,waar een klein "vreemd"voorwerpje te zien was. advies teen amputatie. Na de operatie AB gehad en zodra de kuur was af gelopen DIKKE OPERATIEWOND.
Weer AB tot weken na de operatie! Toen in overleg met een andere dierenarts begonnen met prednison. Teen genas daarna goed. gestopt met prednison. 2e TEEN ONTSTOKEN!! Toen is besloten met de dierenarts om haar op een onderhouds dosering prednison te houden. En nu gaat het al bijna een jaar goed. Ik heb al eens geprobeerd de prednison af te bouwen maar dan begint ze gelijk aan haar pootjes te likken

Gelukkig gaat het met jou hond goed zonder prednison! Dat is het enige verschil in dit verhaal. Want prednison is geen fijn middel.
Ik zou dan ook graag willen stoppen, maar de angst voor wederom problemen is te groot.
Ik blijf dan ook zoeken naar informatie over dit verschijnsel.
gr. Claudia