Moderator: Lizzy
Anna Penta schreef: nou ik ben dus sinds kort zo'n wederverkoper van FLP. Maar echt rijk word ik er niet van want iedereen krijgt 30% korting bij mijHoi Anna,![]()
CaSanGio schreef:Mij hebben ze ook eens benaderd om verkoper te worden. Ik vond de produkten erg duur en ik werd niet goed van dat gepraat over geld. Ik kreeg een folder met foto's die op de EO-familiedag gemaakt leken te zijn. Praise the money, praise the money. Het ergste vond ik nog dat ze de beeltenis van Jonathan Livingston Seagull gebruiken. Dit is een verhaal over een zeemeeuw die zijn eigen geluk ondergeschikt maakt aan het welzijn van andere meeuwen. Nou net niet iets waar ik de verkopers van FLP van kan beschuldigen.
Hoi Anna,
Als je aan het onderste gedeelte zit is de koek soms al op, degenen die er boven zitten gaan dan met de meeste winst lopen, net wat Paul zegt pyramideverkoop.
groetjes, alma
alies2 schreef:Gelukkig hoef je niets te doen met je 'wederverkoopschap'. Ik heb de inkoopmachtiging genomen omdat ik samen met een vriendin voor 100 euro inkopen deed, ik had wat dingetjes nodig o.a. voor Poncho's spondylose. En met het idee in m'n achterhoofd dat ik mocht het aanslaan dan voortaan goedkoper voor haar zou kunnen inkopen. Zelf ben ik ook maar sap gaan drinken. Maar verder doe ik er niks mee, mensen die bij mij kopen krijgen net zo goed korting.
Mij hebben ze ook eens benaderd om verkoper te worden. Ik vond de produkten erg duur en ik werd niet goed van dat gepraat over geld. Ik kreeg een folder met foto's die op de EO-familiedag gemaakt leken te zijn. Praise the money, praise the money. Het ergste vond ik nog dat ze de beeltenis van Jonathan Livingston Seagull gebruiken. Dit is een verhaal over een zeemeeuw die zijn eigen geluk ondergeschikt maakt aan het welzijn van andere meeuwen. Nou net niet iets waar ik de verkopers van FLP van kan beschuldigen.
Alies
Paul_Barte schreef: Enne......het woord Herbalife heb je mij niet horen noemen hè.
Paul_Barte schreef: Eén van de aller eerste personen die Aloä naar Nederland haalde kwam uit Tiel en ben nog wel eens bij hem thuis geweest. Aardige vent en woonde ook niet in een rijtjeshuis (LOL)....daarvoor was hij een hoge pief bij de fa. Amway uit Tiel. Ook zo'n firma waar je een 12-sterren ridder kunt worden12-sterren ridder (Is dat alles???![]()
Kan boeken schrijven van mensen die denken 'rijk' te worden, heb er zeker honderd in mijn bestand gehad.
Enne......het woord Herbalife heb je mij niet horen noemen hè.