Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

net even met een krabbetje langs Rakker z'n tanden gegaan. Het ergste is er nu af!!! Het knapte er zo af ;)
voor prozym:
Afbeelding

na 1,5 wkn:
Afbeelding

er zat echt zo'n rare, vieze rand vlak onder het tandvlees op de hoektand. Die is nu weg! Kon het zo er af krabben!
Laatst gewijzigd door Dian op zo 10 feb 2008, 16:04, 1 keer totaal gewijzigd.
als dat spul ook werkt tegen ontstekingen van het tandvlees zou dat dan ook werken tegen tandvleeswoekeringen?  Een vriendin heeft een hond die dat had, daar groeide teveel vlees. dat hebben ze weggesneden en nu moet hij steeds een prednisolontabletje krijgen zodat het niet terugkomt.
ik gebruik sinds een week die plaque off van amiqure en het lijkt ook echt te helpen,de tandjes van harley zijn wat minder vies,welliswaar nog niet schoon maar het hardnekkige vieze plakkerige stinkende spul is weg.
Nou heb ik zelf nog niet gekrabt,dus het heeft wel echt invloed op de aanmaak denk ik.
Gaaf man!!!!
Demi had al heel weinig vuil op de tandjes maar die zijn nu echt helemaal schoon,ik ben er echt helemaal blij van!!!
Hier heb ik het idee dat de 'meur' die uit zijn bekkie kan komen soms, een stuk minder is. Opa heeft in oktober een gebitsbehandeling gehad, dus veel tandsteen heeft hij niet. Wel slechte tanden met dito tandvlees. Daarin zie ik geen verbetering (in het tandvlees dus, die tanden kunnen in ieder geval niet beter worden).
vanaalst schreef: ik vindt het super spul, prozym!!
De tandsteen verdwijnt hier als sneeuw voor de zon, geweldig!!!
Met een tandenkrabbertje het hardnekkige weghalen en de tandjes zijn weer hagelwit!!!!!
ellen
nou ik word steeds nieuwsgieriger, ik hoop dat de TNT gauw ook aan mijn deur aanbelt  8)
Ben blij dat het jullie zo goed bevalt!!!! Als de ontsteking niet direct weg is kan je er wat colloidiaal zilver op spuiten, helpt goed. Let wel op waar je het besteld, want er zit enorm veel verschil in de kwaliteit

Houden jullie me allemaal op de hoogte? Ben benieuwd of het bij iedereen zo goed werkt, bij Raya duurde het wel even, maar goed het was ook heel erg bij haar.

P.s. Femke en Marijke julllie zouden het zeer binnenkort in de bus moeten hebben, als jullie het eind volgende week nog niet hebben laat het me dan even weten!
Femke schreef: nou ik word steeds nieuwsgieriger, ik hoop dat de TNT gauw ook aan mijn deur aanbelt  8)
hoop dat het bij jou doggies ook zo goed werkt, femke!
Ik ben razend enthousiast en heb al menige geinteresseerd gekregen!!!!
De 2 oudste hebben sinds hun puppie tijd nog nooit zulke mooie tandjes gehad!!
Moet iedere keer weer even kijken :D
ellen
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door