Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gisteren vroeg Natas hoe het met Gandor ging.
Nou eigenlijk best goed, al zijn we voorzichtig in onze uitspraken.  ::)
Hetgeen waar we nu nog heel erg opletten is de plek waar bij ons de "knobbel" zit ofwel de start vd waar de teen begon.
Gandor reageert vrij heftig op de onderhuidse hechtingen dmv onstekingsreacties. Maar zoals de foto's zullen aantonen is er een wereld van verschil tussen 25 januari en vandaag.  :D :D :D

Vanaf aankomende week 1x per week ipv 2x naar de DA.
Hopenlijk zijn we aan onze laatste weken bezig. Wel zit hij nog volop op de antibiotica en is het afwachten hoe hij gaat reageren zodra hij daarvan af mag.
Maar even stap voor stap anders maken we ons zelf gek.  :-\

Voorals nog wil ik hiermee het topic gelijk een beetje afsluiten, tenzij er schokkende dingen gebeuren. Dan meld ik me weer in dit topic  :D 8)

Dus Natas..........vanaf nu geldt even....geen nieuws is goed nieuws  ;)
Bedankt iedereen voor het mee leven met ons sukkeltje  :bigarmhug:

* Zo zag het er 25 januari uit.

Afbeelding

* En zo ziet het er vandaag uit.

Afbeelding

Gr, Wendy
Lief dat jullie duimen  :-*

Net weer terug van de DA. De "buitenhechtingen" zijn eruit en nu is halverwege de wond een nieuwe onstekingsreactie gaande. Waarschijnlijk - zo goed als zeker (hopenlijk) - een verlate reactie op de onderhuidse hechtingen.

Dus nog steeds 1x in de week naar de DA en nog steeds op de antibiotica...............baytrill en cevaral.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door