Moderator: Lizzy
sylvia schreef: Ik zou als ik jou was even bij iemand in het boek van westerhuis kijken om vast te stellen welk type ze is en een gericht middel halen.Ik ga morgen even langs de bieb om het boek te lenen
Lizzy schreef: Nee, dit is alleen te koop via Internet webwinkels of VSM verkooppunten.Dit is iets waar ik al heel lang over twijfel....ik denk wel dat ik haar uiteindelijk over 2 maanden laat castreren om deze reden
Als het te erg uit de hand loopt, zou je altijd nog kunnen besluiten om haar te laten castreren.....
Lizzy schreef: Nee, dit is alleen te koop via Internet webwinkels of VSM verkooppunten.Ik heb besloten om Ignatia D30 gaan gebruiken, nu kan ik dat niet zo snel vinden op internet.
Vivian schreef: Ik heb besloten om Ignatia D30 gaan gebruiken, nu kan ik dat niet zo snel vinden op internet.Gewoon bij je eigen apotheek denk ik. Daar heb ik ooit ook eens phosphorus besteld.
Weet iemand waar ze het wel verkopen?
Evelyn schreef: Gewoon bij je eigen apotheek denk ik. Daar heb ik ooit ook eens phosphorus besteld.Goeie tip! Als het goed is kan ik het morgen afhalen (pfiew).
Vivian schreef: Goeie tip! Als het goed is kan ik het morgen afhalen (pfiew).Mooi! Ik hoop dat het helpt!
Vivian schreef: Ginger is inmiddels weer helemaal haar lieve zelf; heerlijK!Wat fijn dat ze weer haarzelf is
Gisteren zag & voelde ik dat ze wel hangtieten heeft.
Helpt de ignatia D30 daar ook tegen of had om dit te voorkomen ik haar iets anders erbij moeten geven?