Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Lizzy
Goed nieuws! Ik heb het bakje gewoon laten staan (iets later weer terug gezet) en ze heeft het opgegeten! Aanhouder wint ;D.

Pech voor de honden!
Door Mayka
Helaas gaat dat niet bij alle katten zo gemakkelijk :'(

Kun je niet een keertje de mijne flink toespreken, Lizzy? Misschien helpt dat ........... ;D
Door Lizzy
Mayka schreef: Helaas gaat dat niet bij alle katten zo gemakkelijk :'(

Kun je niet een keertje de mijne flink toespreken, Lizzy? Misschien helpt dat ........... ;D
Stuur maar hierheen voor een consult! Ik spreek haar wel toe. Bij die van mij maakte dat flink veel indruk ;D!
Door Lizzy
Nu is natuurlijk nog de vraag: heb ik een beetje fatsoenlijk menuutje voor haar gemaakt.... ik heb nu maar een beetje wat aangerotzooid eigenlijk....

Ik had vier kippenboutjes en twee kippenpoten (gemalen dus), ongeveer 2 ons lever, ongeveer 4 ons hart, ongeveer 6 ons rundvlees, 1 blikje sardientjes, een eetlepel of 6 tarwekiemen en een paar lepeltjes multivitamines (veel minder dan de maximale hoeveelheid). Verhouding? Hopeloos?
Laatst gewijzigd door Lizzy op zo 02 mei 2004, 23:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Door sylvia
jeeeetje zit ik te vertellen mijn kat eet geen rauwe vis,wat zit hij net te eten............juist rauwe vis.Niet veel maar ik had voor kleintje een visspiesje ontdooit toen ze bij de buurvrouw ging eten ::) en wat heeft Boris ervan tussen gegeten ...de stukjes zwaardvis ::) :o ;D
Door Lizzy
Pfff, goed zeg! Nou, die katten van ons blijven ons verbazen!! Mijn vriendin hoor ik net op het antwoord-apparaat. Zij geeft Felix aan haar katten dus ik had versvlees voor haar meegenomen. Haar katten vonden het gelijk geweldig en heerlijk en toppie en super! Hahaha, wedden dat we WEER 2 katten op vers over hebben?!
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door