Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Ine
Bernie schreef: Weet je al wat meer over die ontsteking Ine?

Of ben ik nu erg ongeduldig. :-[
Volgens de fokster is het een lichte ontsteking van de lever. Ik heb nog geen contact gehad met Utrecht, daar moet ik nog achteraan.
Heb nu wel het telefoonnummer.
De rest van het nest is ook vrij, alleen laten ze 1 hond een half jaar even het speciale voer eten, omdat de waardes ietsie verhoogd waren.
Door Jolly
Ine schreef: Volgens de fokster is het een lichte ontsteking van de lever. Ik heb nog geen contact gehad met Utrecht, daar moet ik nog achteraan.
De rest van het nest is ook vrij, alleen laten ze 1 hond een half jaar even het speciale voer eten, omdat de waardes ietsie verhoogd waren.
speciale brokjes zeker? :-\

wat zou daar dan inzitten zodat de waarde naar beneden kan gaan, iets wat koper afbreekt?
Door tigger
Gefeliciteerd met het goede nieuws dat Tilly geen koperstapeling heeft! :-*

Hopelijk weet je snel meer omtrent de ontsteking en het opnieuw testen!
Door roefus
Ine schreef: Volgens de fokster is het een lichte ontsteking van de lever. Ik heb nog geen contact gehad met Utrecht, daar moet ik nog achteraan.
Ikke niet begrijpe....
Waarom zijn de waardes dan verhoogd?
En die 'lichte ontsteking'...geldt dat enkel voor Tilly?
Door Ine
roefus schreef: Ikke niet begrijpe....
Waarom zijn de waardes dan verhoogd?
En die 'lichte ontsteking'...geldt dat enkel voor Tilly?
Ja, alleen Tilly had een lichte ontsteking.
Bij het andere teefje waren de waardes voor koperstapeling iets hoger dan normaal. Geen Koperstapeling, maar voor de zekerheid dus die brokken.
Door Ine
Vandaag gebeld en voicemail ingesproken, dat ik een mailtje zou sturen en of ze dat wilde beantwoorden.
Mailtje heb ik direct vanmiddag verstuurd.
Nu afwachten dus. :-\
Van meerdere mensen hoorde ik, dat Koperstapeling nog steeds niet uitgesloten is. :-X
Ik snap er nog steeds niets van, van die Koperstapeling. :-[
Door roefus
Ine schreef: Ja, alleen Tilly had een lichte ontsteking.
Bij het andere teefje waren de waardes voor koperstapeling iets hoger dan normaal. Geen Koperstapeling, maar voor de zekerheid dus die brokken.
Oeps...ik lees deze reactie nu pas  :-[
Door roefus
Ine schreef: Vandaag gebeld en voicemail ingesproken, dat ik een mailtje zou sturen en of ze dat wilde beantwoorden.
Mailtje heb ik direct vanmiddag verstuurd.
Nu afwachten dus. :-\
Van meerdere mensen hoorde ik, dat Koperstapeling nog steeds niet uitgesloten is. :-X
Ik snap er nog steeds niets van, van die Koperstapeling. :-[
Na, das dan nog steeds onduidelijk.
Staat dit soort onderzoek nog in de kinderschoenen?
Door Ine
Vandaag, na een 2de mailtje, toch een telefoontje gekregen.
Tilly haar koper... was iets verhoogd. Ook was er een lichte leverontsteking.
Over een jaar dus een nieuw biopt, met de kans, dat ze dus toch koperstapeling kan hebben.
Dus weer een jaar afwachten :'(
Fokken is dus volledig van de baan.
Dag droom ......
Door roefus
Ine schreef: Vandaag, na een 2de mailtje, toch een telefoontje gekregen.
Over een jaar dus een nieuw biopt, met de kans, dat ze dus toch koperstapeling kan hebben.
Dag droom ......
Sjee meid, dat is bitter. :'(
Dus...(misschien een rare vraag)...maar is dit dan ook zoiets wat zich eventueel later kan openbaren (ondanks eerdere testen die bijv. negatief hadden kunnen zijn) ?
Door Lizzy
Ine schreef: Vandaag, na een 2de mailtje, toch een telefoontje gekregen.
Dag droom ......
Sh*t Ine, wat vind ik dit ontzettend triest en kl*te voor je :'(. Ik leef met je mee... Sterkte :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door