Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Truus
Ivonne schreef: volgens mij voor nu nog ongeveer een week
O.K. en nu maar hopen dat de wond dan mooi dicht gaat he.
Gelukkig kan het vuil er goed uit.
Ik las dat het met Moby gelukkig goed gaat :D.
Een knuf voor Bas.
Door Cherry
Hoi Ivonne, ik loop weer verschrikkelijk achter en lees nu het vervolg van die lieve Bas, gaat het al wat beter met hem? Ik duim voor jou en Bas dat het allemaal toch goed gaat komen en geef hem een lekkere knuffel :-*
Door Ivonne
grrrr pfft sputter had ik mijn berichtje klaar wordt ik er uitgekieperd

Anyway: Bas doet het sinds vandaag weer goed, hij komt weer met zijn speeltjes aan draven en heeft gedold met zijn grote vriendin en goed doorgelopen weliswaar nog aan de riem maar toch! Dus het gaat goed.

Ik ben vanavond dan ook gaan minderen met de pijnstillers, hij moest er 4 per dag maar vanaf morgen geef ik er nog maar twee en dat bouw ik heeeeel rap weer af naar niets ;D

Al met al was de tussenstop bij de DA afgelopen week niet voor niets geweest.
Door Truus
Dat is een hele opluchting Ivonne :D wat fijn zeg!

Dan weet je dat het niet zo vanzelf sprekend is, als je hond gezond en speels is he. Alles wat hij nu doet, observeer je dan ;).
Malle Bas.....gelukkig gaat het de goede kant op!
Geef hem maar een flinke knuffel en.....bij de volgende wandeling, is hij er weer bij hoor ;)
Door Ivonne
net weer ff voor controle bij de DA geweest; toch nog maar weer een hechtje los gemaakt en de boel schoongemaakt (was toch nog ontstoken en het werd weer dik) dus er kwam weer lekkere troep uit.

Deze keer vond Bas het minder erg gelukkig maar pijnloos was het niet; het is gewoon een kanjer!
Door Ollie
Hoi Ivonne,

is Bas mischien allergisch voor het hechtdraad? Dat hebben wij namelijk een keer meegemaakt met een hond van ons, was ook helemaal ontstoken, en toen bleek ie dus allergisch te zijn voor het hechtdraad.
Door Ivonne
pfft daar zeg je wat; bij zijn castratie is er ook normaal gehecht en heeft Bas behoorlijke problemen gehad maar daarentegen zijn zijn beide knieeen onderhuids gehecht geweest en daar zijn zo goed als geen ontstekingsreacties op geweest...... ik zou het niet weten. Ik schuif het meer op het afweersysteem van Bas wat ondanks alles niet 100% is.
Door Ollie
Ja, het was iets wat ineens in me op kwam, maar onderhuidse hechtingen zijn die niet van ander materiaal? Ik weet het ook niet, zeg ook maar wat.
Nou, ik hoop dat die lieve lobbes gauw weer helemaal de ouwe is. Geef hem meer een dikke :-* van mij!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door