Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Operatie is heel goed verlopen.  :D
Gisteren konden we merken dat hij VEEL minder pijn heeft dan VOOR de operatie. Erg dat je er dan zo achter moet komen dat je hond toch wel heel veel pijn had  :-[
Gisterenavond moesten we het verband wisselen en hier wat foto's.

Dit is het beste wat ik ervan kon maken gisterenavond. Tijdens het wisselen van het verband de DA op dit punt nog gebeld want het gaasje wilde niet loslaten. Zijn advies was om het gaasje dan te laten zitten tot maandag. Dus even geen foto van de gehele wond. Maandag wil ik bij de DA nog een foto maken.

Afbeelding

Afbeelding

En toen dit is het resultaat van ons verbandje.

Afbeelding

Meneer denkt dat hij de marathon weer kan lopen met als gevolg dat hij regelmatig in de bench zit.
[quote="pippy"]
Ja morgenavond gaat de DA het verbandje verwisselen (vanavond mogen wij zelf even stoeien).
We willen dat de DA er even kort op blijft zitten dat - mocht er iets fout gaan - we er gelijk bovenop zitten.

[/quote]

Ja, gelijk heb je  ;)

Volgens mij is het wel een goed teken dat hij zelf weer zo graag wil, al zal het even lastig zijn om hem nu rustig te houden. Is er enige indicatie wanneer hij weer wat meer mag bewegen, of is dat lastig te zeggen, gezien zijn verleden?
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door