Titeren in Twente

Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Re: Titeren in Twente

Hitam
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Hitam »

Ik vind eet wel lief dat jullie zo ver willen rijden voor mij :-*
Alles is mogelijk. Ik wil best bij Hellen of bij Monique een middagje titeren. Vanaf 5 honden kom ik. En als ik er zoveel heb reken ik ook een gereduceerd tarief.
K@rin schreef: Tannetje, ik wil bij jou komen titeren ........
In eerste instantie met Noël en ook SHANAY, die gaat in juni/juli gedekt worden, als ze zich aan de planning houdt .....
Wat raadt jij aan als tijdstip om te titeren, voor het geval ze toch geënt moet worden ?
Normaal laat ik teven enten, een maand of 2 vóórdat ze gedekt gaan worden.
Ik zou titeren op het moment dat je ze anders zou enten. Dan kunnen we als het nodig is ruim voor de dekking enten. Dus een maand of twee voor de dekking.
*Monique
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door *Monique »

Nou, als we dan er van uit gaan dat er mensen naar Deventer willen komen, moeten ze zich dan bij jouw opgeven of bij mij? Er vanuitgaande dat het in mijn trimsalon gebeurd?????
Pauline
5-sterren
5-sterren

Bericht door Pauline »

Ik wil idd, als ik in Hengelo laat titeren, dat er ook de juiste deelentingen gegeven kunnen worden.

Wacht wel even af hoe het zich gaat ontwikkelen.

En zoals al eerder aangegeven heb ik er ook totaal geen moeite mee om naar Tannetje te gaan (verre van dat). Als het goed is kom ik binnen nu en 2 weken voor de eerste keer met onze Joepermans, al is het voor iets anders dan een enting. ;)
*Monique
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door *Monique »

Als het goed is kom ik binnen nu en 2 weken voor de eerste keer met onze Joepermans, al is het voor iets anders dan een enting. ;)
[quote][/quote]

en wat is dat dan???????????????????????????????????? ;)
K@rin
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door K@rin »

Hitam schreef: Ik vind eet wel lief dat jullie zo ver willen rijden voor mij :-*
Alles is mogelijk. Ik wil best bij Hellen of bij Monique een middagje titeren. Vanaf 5 honden kom ik. En als ik er zoveel heb reken ik ook een gereduceerd tarief.
Als Monique er 4, Marjolein met 1 en ik kom dan met 3 dan zijn het er al
8 ;)
Misschien dat een paar Twentegangers dan ook overwegen te komen ?
Ik denk, dat als er hier een oproep gedaan wordt, dat er dan vast wel meer "liefhebbers" zijn ;)
Laatst gewijzigd door K@rin op zo 20 jan 2008, 10:53, 1 keer totaal gewijzigd.
K@rin
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door K@rin »

trimsalon schreef: ik blijf trouw hoor!!
Sorry maar ik ga in maart met het viertal naar Tannetje :)
Maart zou voor mij ook een goed tijdstip zijn ;)
K&D
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door K&D »

Maar ik zou het prettig vinden dat ook hier in het 'verre oosten' een mogelijkheid komt tot titeren.
Als er niet voldoende belangstelling is hier in de buurt, dan gaat het feest niet door.

In dat geval sluit ik me uiteraard ook aan bij de 'Deventer' groep, maar dan alleen voor Dubhe. Die is 3 jaar niet geënt.
Kyrah hoeft pas in het najaar weer.

Als Tannetje zo af en toe deze contreien opzoekt, dan is dat heel fijn! :-*

Ik bel over een week of 2 weer mijn DA. Dan kan ik ook vragen of deelentingen mogelijk zijn als de titer niet hoog genoeg is.
Laatst gewijzigd door K&D op zo 20 jan 2008, 17:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Sanyo
5-sterren
5-sterren

Bericht door Sanyo »

Ik heb nog geen pup om te titeren, hoor!
Er moet er eerst nog ergens eentje geboren gaan worden die ik zou willen hebben.
Ik hoop dat dat komend jaar gaat lukken, ben ondertussen al bijna een jaar zoekende.

Sanne heb ik pas nog laten titeren in Heemskerk, omdat ik toch bij Anneke was voor de sport/chiropratcie check-up van Sanne.

Ik zou het alleen dus wel erg prettig vinden als hier wat meer in de buurt ook een mogelijkheid komt waar je kunt laten titeren.
Pauline
5-sterren
5-sterren

Bericht door Pauline »

trimsalon schreef: en wat is dat dan???????????????????????????????????? ;)
Ontlastingonderzoek! :)
*Monique
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door *Monique »

Pauline schreef: Ontlastingonderzoek! :)
oeps :o niets ernstigs??
Sylvi@
4-sterren
4-sterren
Contacteer:

Bericht door Sylvi@ »

Afhankelijk van dag/datum wil ik ook wel naar Deventer komen, denk met 2 honden.
Pauline
5-sterren
5-sterren

Bericht door Pauline »

trimsalon schreef: oeps :o niets ernstigs??
Dat weten we nog niet...... Ik laat Joep op giardia testen bij Tannetje. Joep heeft al sinds jaar en dag met regelmaat diarree en ik wil giardia uitsluiten (of insluiten en behandelen).
K&D
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door K&D »

Sanyo schreef: Ik heb nog geen pup om te titeren, hoor!
Er moet er eerst nog ergens eentje geboren gaan worden die ik zou willen hebben.
Ik hoop dat dat komend jaar gaat lukken, ben ondertussen al bijna een jaar zoekende.

Sanne heb ik pas nog laten titeren in Heemskerk, omdat ik toch bij Anneke was voor de sport/chiropratcie check-up van Sanne.

k zou het alleen dus wel erg prettig vinden als hier wat meer in de buurt ook een mogelijkheid komt waar je kunt laten titeren.
Dat is ook mijn inzet. Ik wil met alle plezier naar Tannetje rijden zo af en toe, maar het zou natuurlijk het mooiste zijn als je dichtbij je woonplaats terecht kunt.
Laatst gewijzigd door K&D op di 22 jan 2008, 11:14, 1 keer totaal gewijzigd.
K&D
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door K&D »

Jups. Titeren in Twente gaat door. :daisy: .  Voor minimaal 5 honden is het ook voor mijn DA leuk (ze moet wel een strip tests aanschaffen). 
Ze vindt het heel interessant, maar vanuit Utrecht kreeg ze niet veel informatie hierover omdat het nog vrij nieuw is. Ze zijn er daar blijkbaar nog mee bezig om te kijken hoe betrouwbaar de test is. (?)

Het tijdstip waarop het gebeurt is in overleg, maar het zou het handigst zijn (ook ivm de houdbaarheidsdatum van de test) dat het ergens in dezelfde periode gebeurt.
Ik weet dat Pauline en Robian in het najaar willen titeren, het maakt mij niet uit, dus we kunnen het ergens na de zomervakantie plannen. Dan zijn er dat al 5. Ik heb Liesbeth beloofd dat ik zou bellen, dan gaat zij de tests bestellen.
Sanyo en anderen kunnen het dan zelf bepalen.
Stuur me anders even een pb'tje over verdere details.
De deelenting is de DHP (of de puppy DP). Minder is niet verkrijgbaar van Nobivac.
Pauline
5-sterren
5-sterren

Bericht door Pauline »

In mijn geval gaat het om 1 hond, namelijk Joep. Joris is nog tot volgend jaar ge-ent. ;)

Plaats reactie