Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door bas rouge
Potverdomme, dat is het slechtste nieuws dat je hebben kunt.

Op basis van een goede uitslag bij de bloedonderzoeken kun je niet uitsluiten dat er geen tumoren zijn. Ik zou ook op zoek gaan naar informatie van ervaringsdeskundigen. Wat kun je gaan verwachten, wat is het verloop, wat zijn risicosignalen... en uiteraard heel goed Gitte zelf in de gaten houden. Samen een afspraak maken wat jullie grens is en daar ook jullie dierenarts over inlichten en wat je dan wil.

Wat een beroerd bericht, gadverdegadver!
Door Hitam
Ik kon me ook al niet voorstellen dat er echt niets te zien zou zijn. Longfoto´s kunnen heel lastig te beoordelen zijn. Ik ben er de hele ochtend al verdrietig van. Arme Gitte en arme jij en Rob!
Door Nitus
Dankjullie voor het meeleven :-*. Ik moet nodig aan de studie, maar ik kan me niet concentreren. Momenteel maalt er van alles door m'n hoofd :-\.
Ik vind mezelf niet zielig hoor, maar ik kan er er slecht tegen om te zien dat Gitte zich rot voelt en moeite heeft om lekker te liggen. Daar wordt ik beroerd van.

Maar aan de andere kant, ze wil nog wel graag mee wandelen. Ze gaat af en toe ook nog in op uitdagingen van Fedor om te spelen. Ze eet nog als een dijker. Als er visite is dan wil ze haast op schoot. Het is dus nog niet helemaal hopeloos. Op dit moment dan.....

Hoe deze ziekte bij honden verloopt heb ik geen idee van. Heb al gezocht op internet. Ook naar wat je kan doen om bijv. benauwdheid op te heffen, maar kan er weinig over vinden.
Door tt-tjes
Het getver Annemarie, wat een ***bericht. Geef Gitte maar een dikke knuffel, hopelijk helpen de chinese kruiden toch een beetje.
Veel sterkte.
Door Binno
Verd**** wat een rotnieuws toch nog :'(  de klachten moesten natuurlijk wel ergens vandaan komen, maar zoiets wil je natuurlijk niet horen en het komt toch wel erg hard aan. :( :'(
Heel veel sterkte voor jullie en een hele dikke knuffel voor Gitte, hopelijk hebben jullie toch nog een mooie tijd samen! :-* :-*
Lizzy schreef: Trouwens, het bloedonderzoek van Whoofer gaf aan dat zij een jonge Godin was. Helaas bleek ze een kwaadaardige maagtumor te hebben, zo groot als de hand van een flinke man.... Ik ben bang dat mijn vertrouwen in bloedonderzoeken daarmee is gedaald tot nihil. Die zeggen gewoon, helaas, vaak niks, die uitslagen.
Ja, dat gevoel heb ik hier ook sinds ze bij Shiba toen per toeval, bij een onderzoek voor darmproblemen, een al redelijk grote niertumor ontdekten terwijl de bloedonderzoeken voor zijn leeftijd nog wel perfect in orde waren. :-\
Door Sonja
Ik was er al bang voor dat het zoiets zou zijn.  :'(
Sterkte voor jullie allemaal. Geniet nog maar lekker van haar en ik weet zeker dat zij zelf heel goed in staat zal zijn om aan te geven waar haar grenzen liggen.
Door pallas
Potver..dat is niet wat je wil horen :(
Heel veel sterkte, ik hoop dat je nog een possje van haar mag genieten :-*
Door Femke
Jeetje Annemarie....ik weet gewoon ff niet wat ik moet zeggen...

Heel veel sterkte gewenst  :-* :-* :-*
Door - Judith -
Oh Anne-Marie, wat een vreselijk nare uitslag...  :'( :'( :'( Heel veel sterkte en geniet nog zoveel mogelijk van je lieve Gitte  :-*
Door Sanyo
O, Anne-Marie, wat een naar nieuws!
Je weet dan nu wel wat er aan de hand is, maar dit is niet wat je had willen horen.
Heel veel sterkte :-*
Door conleeuw
oh bah wat naar nou, tja, ik kan mij wel voorstellen dat het ergens een opluchting is dat je weet wat er aan de hand is, maar het is hoe dan ook een schock, sterkte ermee :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door