Moderator: Lizzy
pam schreef: dus is het slim om Tim wél een enting voor weil te geven?Ja!
Ine schreef:Want? Ik vaccineer niet tegen Weil. En daar heb ik ook goede redenen voor, vind ik zelf.
Ja!
Lizzy schreef:Mijn (onze) honden zwemmen in vaak stilstaand water!
Want? Ik vaccineer niet tegen Weil. En daar heb ik ook goede redenen voor, vind ik zelf.
pam schreef: ik griezel alleen van het woord BIJWERKINGENJij moet zelf de voors en tegens afwegen!dus....
Ine schreef:HU?????Haalde ik kennelhoest en weil door elkaar????
Mijn (onze) honden zwemmen in vaak stilstaand water!
De gevolgen zijn mij iets te erg, als ze het zouden krijgen!
Ik kies dus voor enten tegen Weil, omdat mijn honden een verhoogde kans op Weil hebben!
De twijfel van Pam kwam (volgens mij) voort uit het verwisselen van Info. Zij haalde kennelhoest en Weil door elkaar!
Vandaar mijn: Ja!
Ine schreef:Maar je ent alleen voor de zomer en ze zwemmen het hele jaar,en voorheen was de weil altijd maar 6 maanden geldig dus zwommen ze een halfjaar wel geeent een een half jaar niet geent.
Mijn (onze) honden zwemmen in vaak stilstaand water!
De gevolgen zijn mij iets te erg, als ze het zouden krijgen!
Ik kies dus voor enten tegen Weil, omdat mijn honden een verhoogde kans op Weil hebben!
De twijfel van Pam kwam (volgens mij) voort uit het verwisselen van Info. Zij haalde kennelhoest en Weil door elkaar!
Vandaar mijn: Ja!
Ine schreef: De kans op besmetting heeft ook met watertemperatuur te maken!op een site voor duikers wordt aangegeven dat met name het najaar het meeste kans is op besmetting .
Ine schreef: Heb tot vorig jaar altijd een enting voor 9mnd gehad, dus zat ik tot eind december goed!oooo je hebt em zelf genomen
sylvia schreef:Yup...staat er duidelijk bij...."Heb" en "zat IK" !!
oooo je hebt em zelf genomen![]()
202spots schreef:Heb dus ook nooit de ziekte van Weil gehad!
Yup...staat er duidelijk bij...."Heb" en "zat IK" !!![]()