roefus schreef: Na...en dat zou al VOOR kerst zijn geweestJa, balen.![]()
Dinsdag laat ik bloedprikken voor PRA. Tilly en Kaatje. Maar als Tilly het heeft, hoef ik dat eigenlijk niet te doen. Het kost per hond €110,-

Moderator: Lizzy
roefus schreef: Na...en dat zou al VOOR kerst zijn geweestJa, balen.![]()
Ine schreef: Ja, balen.Kun je dat niet uitstellen dan?
Dinsdag laat ik bloedprikken voor PRA. Tilly en Kaatje. Maar als Tilly het heeft, hoef ik dat eigenlijk niet te doen. Het kost per hond €110,-![]()
roefus schreef: Kun je dat niet uitstellen dan?Ik heb al betaald.
Of ergens naartoe bellen of ze op kunnen schieten met die uitslag?
Ine schreef: Ik heb al betaald.da's mooi dan, daar gaan je euro's weer
Dinsdag in Weert (volgens mij bij jouw da) komen 13 labjes! Ik moet helpen met de papierwinkel![]()
roefus schreef: da's mooi dan, daar gaan je euro's weerDat noemen wij de "prikdag".
kun je wél een bakkie komen doen
waarom is dat bloedprikken precies?
Ine schreef: Dat noemen wij de "prikdag".altijd weer 'n nieuwe kans
Dat is om te kijken of honden vrij zijn en geen drager, drager zijn, maar het zelf niet krijgen of lijder zijn.
PRA is een oogziekte, waarvan de honden dus echt blind worden.
Door die uitslag weten we, of en hoe we kunnen fokken.
Ik ben met een vriendin, die mij helpt met het invulwerk en opbergen van de goede ampullen bij de goede papieren. Ik kan je helaas niet zeggen, of die koffie lukt!![]()
Jolly schreef: Ik durf het bijna niet te vragen.Nee
maar nog niets gehoord zeker?
Ine schreef: NeeSorry hoor, maar echt belachelijk dat jullie zo lang moeten wachten.![]()
![]()
Angelique schreef: Sorry hoor, maar echt belachelijk dat jullie zo lang moeten wachten.Ja, ben ik met je eens!
Ine schreef: Ja, ben ik met je eens!Niks
Alleen .... wat doe ik eraan![]()
Angelique schreef: NiksIk heb het even van me afgezet. We gaan gewoon door en zodra de uitslag er is, zullen we wel verder zien.dat is ook de grootste ergenis eraan, dat je met stoom uit uit oren rustig mag gaan zitten afwachten.