Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door conleeuw
:o 12 kilometers lopen :o dat is nogal wat, ik zou het niet verbazend vinden als hij dan tam is, het is natuurlijk niet niets wat hij heeft meegemaakt, ziek, dan narcose, dan een lijf vol met medicatie, alles is een aanslag op zijn conditie. Rustig opbouwen dan komt het helemaal goed. een paar dagen een half uurtje wandelen, dan pas over naar een uur wandelen, en als je zie dat het heel goed gaat, dan de langere wandellingen, zo zou ik het doen. Hij moet net als mensen die wat hebben gehad natuurlijk de tijd krijgen om te herstellen ;) maar gelukkig gaat het de  goede kant op ;)
Door Malamoods
Nee, 12 km was de hele wandeling, wij hebben 'm ingekort. Bovendien hebben we al meerder dagen een uur a vijf kwartier achtereen gewandeld en dat ging goed.... Dus echt veel langer hadden we nu niet gelopen.... Daarnaast is Ikijok vrij energiek. In mijn optiek kan hij beter rustig wat langer lopen, dan dat hij ongecontroleerd gaat "stuiteren" omdat hij te weinig heeft gedaan....

Rachel.
Door Nynke
De route was zo'n 12 km. Een route waar we normaal ons hand nauwelijks voor hoeven omdraaien, want dat is voor ons niet echt wandelen, maar een leuk blokje om....

:o :o :o :o :o

Beloof me alsjeblieft dat ik nooit zo'n blokje om hoef met jou ::) ::) ::) :-[  :-[ :-[                     ;)

Fijn dat hij toch lekker opknapt  :-* :-* :-*
Door Malamoods
We houden nogal van wandelen, dus ik houd het wel effe vol en Ikijok normaal gesproken ook. Ik wist niet dat daar een losloopgebied was, anders had ik dat onder deze omstandigheden zeker gemeden... Ik nu nu ook effe rustiger met 'm...

Rachel.
Door Malamoods
Hartstikke goed! Het gaat echt weer helemaal lekker met 'm. Buikpijn is weg, eet net weer barf en is weer helemaal zichzelf. Nu weer rustig conditie opbouwen.... Maar hij heeft gisteren heerlijk in 't duin en op 't strand lopen rennen. En da's echt weer ouderwets genieten! Zo'n blije loslopende hond op 't strand, die rent, graaft en bokkesprongen maakt is zooooo heerlijk! Zeker na zo'n ziekteperiode.

Rachel.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door