<< Een vers vleesvoer van een excellente kwaliteit komt een heel eind in de goede richting, maar persoonlijk zou ik weer heel voorzichtig zijn met barfen bij zo'n hond.<<
Oebaya,
Wat mij persoonlijk betreft, ik ben van mening dat er geen moer verschil is tussen vers vleesvoer, Barfen en die methodes die ik vroeger , zeg maar het pre brok tijd heb gekend en die je nu nog terug vind in vele oude boeken. (oa. ons Juliette).
Zie ook het lijstje van Lizzy.
En dus zie ik niet in waarom je schrijft ....met vers vleesvoeding raak je al een aardig eind maar met barf zou ik niet durven.
Billinghurts heeft niks maar dan ook niks nieuws uitgevonden, hij heeft gewoon heel goed en heel veel gelezen (weer oa. ons Juliette) en heeft dan gewoon een heel mooi verhaaltje verteld.(godsamme 30 % RMB's waarop hij dan nu zal terugkomen in zijn volgend boek, wedden........)
Het hele barfverhaal is voor mijn persoonlijk oude wijn in nieuwe zakken.
Pas op ik val Billinghurst niet aan, hij heeft de fakkel mee terug aangestoken en das zijn verdienste .
Liz kijk eens in je boekje van D'hond over de duitse dog, Daar staan foto's of tekeningen in van bakbeesten van Duitse doggen.
Hoe is het in godsnaam mogelijk dat er zulke honden waren in 1879, 1880,1888 zonder brok ;D

Eigenlijk is dat niet te vatten ??? ??? ???, tenzij.........juist ja.........we die brokken toch niet echt nodig hebben
Zij waren volgens mij 10 keer steviger dan die doorgeschoten kerels van nu die niet naar buiten mogeln als het storm of hun maag kanteld om zijn as.
Mijn ekskuses naar diegene die een Duitse dog hebben, maar je moet dat niet persoonlijk opvatten.
Gr.
Roger.