Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Ivonne
Bedankt allemaal; doe mijn best maar de natuur moet nu ook ff een handje helpen ;)

Ik kan nu toch niet veel meer doen dan hem goed in de gaten houden, niet te ver lopen, niet spelen, goed laten eten en de haren zoveel mogelijk uit de wond houden.

Anyway, wordt vervolgd ;D
Door SHIVA
Nou Yvonne
hier ook nog een paar knuffels voor jullie :-* :-* :-*
en nogmaals veel sterkte en dat hij snel weer de oude mag woorden
gr shiva
Door Ivonne
:-\, eigenlijk een beetje twijfelachtig. De wond is behoorlijk geirriteerd en er zitten rode "blauwe plek-achtige" verkleuringen omheen en er onder ???. Bas vind het niet fijn. Ik weet het dus ff niet zo goed. Ik denk dat ik straks de DA maar ff bel want het lijkt me ook niet de bedoeling dat dit gaat ontsteken.

En Moby is een ongelofelijk lenig ondanks dat dikke lijf en die heeft het voor elkaar gekregen om er drie hechten los te maken waardoor die wond openstaat en er komt gelig spul uit ??? dus ook voor hem geldt: ik weet het ff niet.
Door Nitus
Hè, da's weer balen Ivonne :(. Misschien doe je dit allang, maar het is maar en idee: ik deed Gitte na haar castratie elke keer als we naar buiten gingen om te wandelen een t-shirt aan. Dan kon er geen vuil in haar wond komen. Ik zou ook de DA bellen of laten kijken. Heel veel sterkte en beterschap met je veestapel ;) :)
Door geer
He jakkie Ivonne... Ik zou, als je het niet vertrouwt, de veestapel weer in de auto laden en even na laten kijken :-\ Geef ze een dikke knuffel!
Door ine
Verdikkeme, het zit ook niet mee!
Doe wat jij denkt dat goed is, liever 1x te vaak naar de da, toch?
Heel veel sterkte! :-* :-*
Laat je horen, wat hij gezegd heeft?
Door zurca
Zou het niet zo zijn dat het bij Moby niet erg is dat er hechtingen uit zijn?! Ik denk dan zo van; als er wat "troep" uit komt is het beter dat een wond open is, zo kan het van binnen uit dicht groeien en het vuil kan eruit..
Natuurlijk word het anders als het echt gaat ontstekken, dan zal er wel een abkuurtje bij moeten maar de wond zelf zal de dierenarts waarschijnlijk niet opnieuw hechten..
Hoe dan ook, het blijft gewoon vervelend..Nog even doorbijten Ivonne ;) Ik hoop voor jou en je dieren dat het leed nu snel geleden is. :-*
Door Ivonne
"Doe wat jij denkt dat goed is, liever 1x te vaak naar de da, toch?"

Ik heb toch de DA maar gebeld en ga daar straks maar naar toe; ik zou mezelf toch voor mijn kop slaan als de boel dadelijk ontstoken is en ik dat had kunnen voorkomen door ff voor de zekerheid naar de DA te gaan.

De wond van Moby staat naar mijn idee wat te veel open, het vocht vind ik nog daar aan toe maar misschien dat de boel nu niet lekker dicht kan groeien is meer waar ik mee zit.
Door zurca
Ivonne je hebt helemaal gelijk..
Gewoon even terug gaan naar de dierenarts..
Het zou zonde zijn als later blijkt dat er eerder iets aan gedaan kon worden ;)
Succes :-*
Door ine
Ivonne schreef: thanks, het wordt weer vervolgd :-[ :) :-\
Met vanaf nu alleen maar fijne dingen! :-\
Ik duim daarvoor!
Ivonne, had graag even om de hoek gewoond, dan was ik even mee gegaan! ;) :-*
Door Eidos
Heh Bah Ivonne wat een narigheid allemaal. Ik hoop dat het allemaal nog meevalt en er niet teveel meer geknutselt hoeft te worden aan je beessies. geef ze allebei maar heel veel lieve knuffels van me !! En jij ook een lieve knuffel van me :-* Sterkte hoor met alles, ik denk aan je !!
Door Ivonne
Ine schreef:
Ivonne, had graag even om de hoek gewoond, dan was ik even mee gegaan! ;) :-*
;D was handig geweest want deze keer kon er niemand mee en aangezien de beiden nou geen echte kleintjes zijn.

Maar goed; de DA kon zich voorstellen dat ik me zorgen had gemaakt om Moby maar hij vond dat het er nog netjes uitzag (de losse hechtjes zijn verwijderd) en dat het wel goed zal gaan.

En toen moest Bas... bij hem kon het wondvocht niet weg lopen waardoor de hele wond onder spanning kwam te staan. Ter plekke zijn er een paar hechten uit gehaald (ach, die arme stoere bikkel van me; hij heeft dit gewoon laten gebeuren maar lag heel zielig te piepen :'() en kwam de hele handel eruit gelopen. Maandag moeten we voor de zekerheid even terug komen.
Door zurca
Ach die arme Bas..Hopelijk heeft dit 'm wat opluchting bezorgt..Ik kan me indenken daer behoorlijk wat druk op de wond heeft gestaan en nu dat weg is zal hij zich wel wat fijner voelen.
Geef ze beide maar een lekkere knuffel van me :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door